Parę ciekawostek jest, ale parę rozczarowań także. Mnie zainteresował wagon pocztowy z IV epoki. Parę lat temu były wydane takie w epoce IIIb (lub IIIa, nie pamiętam, ale z orłem) i w IIIc, teraz doszła epoka IV. Rozczarowująca trochę jest cena, prawie 60 euro. Te schuerzeny już kiedyś były, też z IIIc, ale chyba tylko 2 klasa.
ET21 z IV epoki, ale na zdjęciu oryginał z żółtymi czołami, mam nadzieję, że w rzeczywistości będzie bez. Wprawdzie formalnie w IV epoce przez rok były żółte czoła, ale praktycznie przez prawie cały czas trwania epoki IV (1968-88) lokomotywy miały czoła zielone.
Jest drugi model EU07 z IV epoki, po 161 teraz mamy numer 123. Za to rozczarowaniem dla mnie jest brak ET22 w oryginalnej wersji z IV epoki, z prostokątnymi reflektorami i osłonami zderzaków, oczywiście bez żółtych czół. Wprawdzie taki model nie był formalnie zapowiadany, ale mówiło się o nim i miałem nadzieję, że się ukaże w 2020 roku. No i dalej nie ma ET41 z IV epoki bez żółtych czół.
Potwierdzone są trzy zestawy wagonów Y z IV epoki, choć w opisie zestawu 58391 z barem jest (mam nadzieję) błąd, bo podany jest Speisewagen 113AM PKP Ep. V & 104A PKP Ep. IV. Powinna być chyba epoka IV przy obu wagonach. Z kolei jako ilustracja wagonu uzupełniającego do tych trzech zestawów - Personenwagen 111A PKP Ep. VI, Ergänzungswagen zu den Sets - jest obrazek wagonu barowego, a w opisie jest epoka VI zamiast IV.
Ostatnim dla mnie rozczarowaniem jest brak Gags-ów w malowaniu czerwonym z epoki IV, są tylko niebieskie Cargo.