W natłoku lokomotyw i podstawowych wagonów [pasażerskie 104A i pochodne], koledzy nie zauważyli kilku kopciuszków.
Czyli wagonów towarowych ze starych form dwóch krytych G02 z budkami w epokach IIIa i IIIb i węglarki Om04 z IIIb. Wagony mają wyjść jako standardowe modele z pełnym opisem. I do tego będzie też kontynuacja zubożonych hobby.
Niestety, zgodzę się ze Zbyszkiem, że brakuje wagonów osobowych i towarowych z lepszych nowych form dla epoki III i IV.
Zamiast tych strucli mogliby chociaż ruszyć w końcu z platformami grupy Ulm. A tu już kilkanaście lat minęło...
A ze Zbyszkiem i Tobą się również zgadzam.
A co do "strucelków" na 2019 rok od PIKO:
nr kat. 58927 - kryty z budką hamulcową (ex DRG, budowy krajowej), 0 140 079, Kd, rewizja - Ostrów a.d. 1949, epoka IIIa (brązowy);
nr kat. 58928 - kryty z budką hamulcową (ex DRG, budowy krajowej), 0 113 846, Kdnh, rewizja - Ostrów a.d. 1952, epoka IIIb (popielaty);
nr kat. 58939 - węglarka, ex DRG (budowy krajowej [LBA]?), 356 732, Wddo, rewizja - Bydgoszcz a.d. 1956, epoka IIIc* (przejściowa, z orłem).
A w wersji HOBBY:
nr kat. 58774 - kryty pochodzenia francuskiego, 139 916, Kdn, epoka IIIc* (przejściowa, z orłem);
nr kat. 58775 - platforma, ex DRG (budowy związkowej), 0 643 298, Pdk, epoka IIIa;
nr kat. 58776 - brankard ze st. mac. Gliwice (ex Pwg Pr14), 30 51 940 0 250-0, .U (Ft), epoka IVa.
To tyle dla miłośników wcześniejszych epok.