• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowości PKP 2019

SU45-034

Aktywny użytkownik
Reakcje
802 89 3
Niestety nie wiem, ale w PIKO wiedzą na pewno. Trzeba by zapytać polskiego przedstawiciela producenta - ja na razie nie uzyskałem odpowiedzi. Powiem szczerze, że osobiście wolałbym przydział wielkopolski, bowiem w tym okresie owa lokomotywa została "przyłapana" przy obsłudze pociągu REGIO spółki Przewozy Regionalne i chcąc w założeniu odwzorować ten skład na makiecie "naciskałem" na PIKO przez chyba dwa lata, aby zrobili model tej lokomotywy.

- źródło: www.et22.com.pl
- autor: AdrianD
- opis: 17 marca 2009 roku - Poznań Główny - ET22-243 z pociągiem osobowym nr 77229 relacji Poznań Główny - Zbąszynek.

Zobacz załącznik 657980 Zobacz załącznik 657979
QUOTE]

O bardzo dobrze, że naciskałeś. Ten model cieszy moje oko już tyle lat i nie jest podmieniany w gablocie, tzn. w ogóle mnie nie nudzi, w na kolejną ET22 PKP Cargo Grupa PKP chyba nie ma szans, bo wątpię w powstanie modelu w barwach komercyjnych bez VKM i EVN oraz napisu o grupie. O il się nie mylę, to do wyboru jest tylko ET22-500?
 

Remaj12

Znany użytkownik
Reakcje
5.144 129 19
O bardzo dobrze, że naciskałeś. Ten model cieszy moje oko już tyle lat i nie jest podmieniany w gablocie, tzn. w ogóle mnie nie nudzi, w na kolejną ET22 PKP Cargo Grupa PKP chyba nie ma szans, bo wątpię w powstanie modelu w barwach komercyjnych bez VKM i EVN oraz napisu o grupie. O il się nie mylę, to do wyboru jest tylko ET22-500?
Nie wiem na ile to moja zasługa, być może żadna, ale bardzo się cieszę z tych samych powodów co Kolega :) . Niestety również podejrzewam, że nie mamy co liczyć na "powtórkę" ET22 w takim oznakowaniu (z tego okresu) :( , ale :niepewny: ... kto powiedział, że w ogóle nie ma szans :cenzura: ? Jeśli ma się materiały to można :gwizd: ... i bardzo, bardzo dziękuję Koledze za ten wpis i propozycję ET22-500 (y) . Uważam, że byłby to strzał w dziesiątkę, biorąc pod uwagę poprzednią oraz aktualną ofertę firm PIKO oraz ROBO, jeśli chodzi o wagony Przewozów Regionalnych. Poniżej jedno z wielu zdjęć tej maszyny na czele pociągu Przewozów Regionalnych :D :

- źródło: ilostan.forumkolejowe.pl/index.php?nav=foto&id=54966
- autor: Ficek
- opis: "2010-10-23 - Warszawa - Warszawa Włochy. ET22-500 mija peron przystanku jadąc na czele pociągu interREGIO "Mazowsze" w relacji Warszawa Wschodnia-Poznań Główny."

2010.10.23. - Warszawa Włochy - ET22-500 z poc. iR ''Mazowsze'' rel. Warszawa Wsch. - Poznań...jpg


ET22-500 jeździł zarówno z pociągami pasażerskimi Przewozów Regionalnych jak i pociągami towarowymi PKP Cargo - byłby to więc uniwersalny model pasujący do wielu dotychczas wydanych wagonów. Gdyby ktoś dysponował zdjęciem z widocznymi oznaczeniami przydziału i ostatniej naprawy okresowej, może podesłać je do mnie lub bezpośrednio do PIKO Polska - na pewno zwiększyłoby to szanse na powstanie modelu tej lokomotywy.
 

SU45-034

Aktywny użytkownik
Reakcje
802 89 3
Nie wiem na ile to moja zasługa, być może żadna, ale bardzo się cieszę z tych samych powodów co Kolega :) . Niestety również podejrzewam, że nie mamy co liczyć na "powtórkę" ET22 w takim oznakowaniu (z tego okresu) :( , ale :niepewny: ... kto powiedział, że w ogóle nie ma szans :cenzura: ? Jeśli ma się materiały to można :gwizd: ... i bardzo, bardzo dziękuję Koledze za ten wpis i propozycję ET22-500 (y) . Uważam, że byłby to strzał w dziesiątkę, biorąc pod uwagę poprzednią oraz aktualną ofertę firm PIKO oraz ROBO, jeśli chodzi o wagony Przewozów Regionalnych. Poniżej jedno z wielu zdjęć tej maszyny na czele pociągu Przewozów Regionalnych :D :

- źródło: ilostan.forumkolejowe.pl/index.php?nav=foto&id=54966
- autor: Ficek
- opis: "2010-10-23 - Warszawa - Warszawa Włochy. ET22-500 mija peron przystanku jadąc na czele pociągu interREGIO "Mazowsze" w relacji Warszawa Wschodnia-Poznań Główny."

Zobacz załącznik 1065261

ET22-500 jeździł zarówno z pociągami pasażerskimi Przewozów Regionalnych jak i pociągami towarowymi PKP Cargo - byłby to więc uniwersalny model pasujący do wielu dotychczas wydanych wagonów. Gdyby ktoś dysponował zdjęciem z widocznymi oznaczeniami przydziału i ostatniej naprawy okresowej, może podesłać je do mnie lub bezpośrednio do PIKO Polska - na pewno zwiększyłoby to szanse na powstanie modelu tej lokomotywy.
Doskonale pamiętam ten równy numer na pociągach IR, ale dopiero teraz zorientowałem się, że były nowe zderzaki. Teraz pytanie, czy Piko stanęłoby na wysokości zadania? :niepewny:
Ogólnie to czekam na ET22 z żółtym czołem z zakresu numerów 282-583. Nie kupiłem 259, ponieważ nie chcę mieć 4 modeli ET22 o numerach 243, 259, 271 i 273 mając świadomość wyprodukowania 1183 egzemplarzy.
Niestety, ale nie mając prawidłowych elementów, Piko z niezrozumiałym uporem maniaka cały czas "tłucze" żółte czoła z numeracji 584-1183.
 

Darek

Użytkownik
Reakcje
42 53 3
Doskonale pamiętam ten równy numer na pociągach IR, ale dopiero teraz zorientowałem się, że były nowe zderzaki. Teraz pytanie, czy Piko stanęłoby na wysokości zadania? :niepewny:
Ogólnie to czekam na ET22 z żółtym czołem z zakresu numerów 282-583. Nie kupiłem 259, ponieważ nie chcę mieć 4 modeli ET22 o numerach 243, 259, 271 i 273 mając świadomość wyprodukowania 1183 egzemplarzy.
Niestety, ale nie mając prawidłowych elementów, Piko z niezrozumiałym uporem maniaka cały czas "tłucze" żółte czoła z numeracji 584-1183.
To nie kupuj, jaki masz problem?
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 0
Tabor 10
Tabor 51
Tabor 39
Tabor 349

Podobne wątki