• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

INFO Nowości PKP 2016

14D40

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
349 10 1
Karolku, super to dopiero będzie, klikniesz "super" jak zobaczysz konkretne zdjęcia ST44 po mojej przeróbce, po co przedwcześnie oceniać coś czego się jeszcze nie widziało :)
 

Dominik

Znany użytkownik
FREMO Polska
NAMR
Reakcje
362 17 0
Hmm ,a u mnie są za 52.37 dolary.Skąd taka różnica?
Oczywiście chodzi o piętrusy.
Jako głównego sprawcę tego stanu rzeczy typuję Value Added Tax obowiązujący na starym kontynencie a nieobecny w USA.
Może też być tak, że Twój hurtownik ma założoną stałą marżę na tym towarze a olewa politykę sprzedaży producenta. Piko sukcesywnie od jakiegoś czasu podnosi swoje sugerowane ceny detaliczne, ale ceny sprzedaży dla punktów handlowych niekoniecznie się zmieniają. Taka metoda, żeby punkt handlowy mógł lepiej zarobić albo dać lepsze rabaty swoim Klientom.
 

RS11

Znany użytkownik
Reakcje
153 0 0
Zrobiłem małe porównanie detali Vectrona Piko i LS, różnica w cenie 100€ wiadomo w którą stronę. Każdy sam oceni czy warto dopłacać. Uważam że przy tych detalach Piko powinno być jako HOBBY. Traxx 3 (moim zdaniem najlepiej zrobiona nowoczesna lokomotywa Piko) będący w serii EXPERT i kosztujący 30€ mniej od zapowiadanego Vectrona ma normalne pantografy i sprzęgi do montażu
Zobacz załącznik 399310
Nasze EU07 mają i poręcze i sprzęgi jako EXPERT
A to wspomniane porownanie
Zobacz załącznik 399305 Zobacz załącznik 399306
Zobacz załącznik 399308 Zobacz załącznik 399309
Co prawda belgijski to specjalna wersja Vectrona, ale do porównania szczegółów może posłużyć.
Odkąd lokomotywa ES64U4-H czyli Twój model w malowaniu belgijskim jest Vectronem, nawet nie należy do rodziny Vecron została zbudowana na starej platformie z rodziny U4. Desing jest trochę zbieżny ale nie taki sam jak u Vectrona. Belgijska lokomotywa SNCB 18/19 ma portugalską siostrę o kodzie ES46B1-A czyli seria CP 4700.
Obydwie lokomotywy powstały w wyniku zamówienia pojazdu z pełną zgodnością TSI. Siemens na szybko zmodyfikował starą platformę i porzucił ją potem ze względu na wysokie koszty budowy.
 

garou

Znany użytkownik
Reakcje
4.785 443 99
Chyba w tym sklepie w Chorzowie ;-)
To się nie doczekasz. Im mniej modeli na stanie w tym sklepie, tym bardziej cena zbliża się do horyzontu zdarzeń :D (patrz EU44 Huzarz Roco za prawie 4000 - bez deka, albo to <HIT> EU07-193 PIKO bez deka za prawie 2600,- ).
Ostatnio zaglądam tam tylko w jednym celu - żeby się pośmiać z tych cen i zobaczyć ile tym razem wymyslili za jakiś lok, który się kończy.
 
Ostatnio edytowane:

JRobert

Aktywny użytkownik
Reakcje
107 1 0
Dla Niemców to jedynie z BWE/BGE praktycznie na jednej trasie, z niczym innym go nie widują, wiec aż tak wielkiej popularności za zachodnią granicą bym się nie spodziewał.
:)

To gdzie się podziały poprzednie Rokulce i Pikolce (te Expert) i dlaczego tak stosunkowo często na niemieckim Ebay'u bywają (równie jak na allegro, albo i częściej)? :)
 

garou

Znany użytkownik
Reakcje
4.785 443 99
Ciekawostka. Na profilu facebook'owym modelmanii pojawił się wpis, iż firma Roco&Fleischmann zwraca się z prośbą do polskich modelarzy o wypełnienie ankiety dotyczącej planów produkcji modeli w malowaniu PkP. Obecnie jest ponad 50 pozycji. Na prowadzeniu kibel. Potem Byk.
 
B

bobby74

Gość
Fleischmann 531103 PKP Kddet dostępny. Przesuwne drzwi, wnętrze wagonu wyposażone w dodatkowe detale(?), ale zdjęcia brak...
image.jpeg
 
Ostatnio modyfikowane przez moderatora:
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 110
Tabor 10
Tabor 56
Tabor 18
Tabor 209

Podobne wątki