• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

INFO Nowości PKP 2016

garou

Znany użytkownik
Reakcje
4.722 443 99
Mimo wszystko raczej błędów w ST44-650 nie ma. Za to w modelu ST44-985 jest. Uważam z obserwacji numeracji (od numeru 970: http://www.wrphoto.eu/details.php?image_id=8015&sessionid=935b29964e99a4d94f575d306013982f ), że powinna tam być jedna mała żaluzja w części dachowej zakryta (jak zresztą też ma numer wcześniej: ST44-984: http://www.wrphoto.eu/details.php?image_id=11325&sessionid=f2804f6f3ab3e99afa9b32ff19f489be ) czy też jak ma model ST44-1028 ... ale niestety w ST44-985 tak nie ma i są dwie "odkryte" jak w ST44-968: http://www.udyomedia.pl/def-Plik:12.09.95_Ostrołęka_MPD_ST44-968_(6483876109).jpg.html .

A tak przy okazji, ktoś się orientuje z czego wynika ta sprawa tych żaluzji, że w numerach od 970 w górę jedna z nich jest ewidentnie zaślepiona w części dachowej? Jakieś inne chłodzenie zastosowano, czy co? W książce o ST44 wyd. Kolpress nic o tym nie wyczytałem, zresztą są tam też błędne rysunki jeśli chodzi o ten fakt bo na numerach wyższych narysowano dwie, a w rzeczywistości są po jednej...

zaluzje.jpg
 
Ostatnio edytowane:
B

bobby74

Gość
Jedyne co mi trochę przeszkadza w Res'ach Roco, to że są bardzo lekkie. Stawiając na półce nie ma to znaczenia. Ciekawy jestem jak te wagony będą się zachowywać w dłuższych składach i nie obciążone.
Res'y MäTrixa mają konstrukcję częściowo metalową, dzięki temu są wyraźnie cięższe i stabilnie toczą się po torach.
 

czacza

Aktywny użytkownik
Reakcje
174 10 4
Jedyne co mi trochę przeszkadza w Res'ach Roco, to że są bardzo lekkie. Stawiając na półce nie ma to znaczenia. Ciekawy jestem jak te wagony będą się zachowywać w dłuższych składach i nie obciążone.
Res'y MäTrixa mają konstrukcję częściowo metalową, dzięki temu są wyraźnie cięższe i stabilnie toczą się po torach.
Przy przewożeniu ładunków na Res'ach polecam zastosować następujące rozwiązanie:
IMG_8143.JPG


Taśma ołowiana. Do kupienia w każdym sklepie wędkarskim. ;)
 

garou

Znany użytkownik
Reakcje
4.722 443 99
Wracając jeszcze do ST44 od Roco warto zaznaczyć, że nie ma też co kierować się wizualizacjami na stronach Roco. Tam był przedstawiony model z 3-dzielna żaluzją boczną, z nie do końca poprawnym oznaczeniem (przerobili 199), a w rzeczywistości mamy ST44-650 z 2-dzielną żaluzją boczną - i wygląda, że jest OK, bo większość numerów od 400 w górę ma dwudzielne, choć sa wyjątki (432).
Poprzedni IV-o epokowy model Roco ST44-985 przedstawiał fabryczny sytan na rok 1980, teraz mamy loczke w przydziale z 1987 I jest git. Ja zbieram IVb i IVc więc mi pasuje :)
Ehhh..... miało się wtedy "naście" lat...
 
Ostatnio edytowane:

hjugytf

Aktywny użytkownik
Reakcje
469 47 4
Zgodzę się. Wygląda to mało naturalnie, ale może tylko na zdjęciu. Ciekawe wagony, ale zastanawiam się skoro schodzą zawsze to dlaczego producent nie da ich nam częściej? Z ST jest podobnie.
 
B

bobby74

Gość
Zgodzę się. Wygląda to mało naturalnie, ale może tylko na zdjęciu. Ciekawe wagony, ale zastanawiam się skoro schodzą zawsze to dlaczego producent nie da ich nam częściej?
Na pierwszy rzut oka kłonice są za szerokie/za grube.
Jest jeszcze zestaw blaszek z numerem wagonu do umieszczenia na burcie. Może z tym nabierze trochę "mocy" :)
 

karol_mar

Znany użytkownik
Reakcje
69 1 0

404W

Znany użytkownik
Reakcje
519 21 0
Chodzi o to, że jeszcze nie wygląda. To wizualizacja i ja niecierpliwie czekam na zdjęcia modelu. W MM już w sprzedaży, ale zdjęcia stare.
Pisałem już jak ukazał się, że cena tego wagonu jest dla jeleni. I to nieważne czy do sześcianu jak w przypadku prymitywnego wagonu hobby wydawanego jako classic, czy też tylko do kwadratu gdyby to faktycznie był wagon segmentu classic z otwieranymi drzwiami. To jest NRDowska wersja Gbs, która różni się od naszych, więc i tak byłoby bez sensu [takie rzeczy może 15 lat temu jak PKP było niewiele]. Do tego nie dość że GbS Roco przedstawia wagon jaki naprawdę był na PKP to jaka jest różnica w cenie?
[DOUBLEPOST=1466106404][/DOUBLEPOST]
ST długo leżały na półkach swego czasu.
To dlatego, że Roco wydawało ST44 tak często jak SK-model SM42 pierwszego roku.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 86
Tabor 10
Tabor 48
Tabor 18
Tabor 209

Podobne wątki