• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowości PKP 2015

JRobert

Aktywny użytkownik
Reakcje
107 1 0
A w warszawskim sklepie do listy nowości dodali parę rzeczy od Tilliga:
- kwasierkę ze Szczecina (II epoka) 76674,
- cysternę z Gdańska (I epoka) 76643,
- piwiarkę z Elbląga (I epoka) 76656,
- cysternę Zaes TRANSCHEM (VI epoka) 76653.

Elbląg już jest, a reszta ma być dostępna w połowie grudnia :) No zobaczymy :)

A co do cen... To drogie hobby...:love:
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.926 531 30
- kwasierkę ze Szczecina (II epoka) 76674,
- cysternę z Gdańska (I epoka) 76643,
- piwiarkę z Elbląga (I epoka) 76656,
Ale to chyba nie PKP? Jest odrębny wątek dotyczący nowości spoza Polski (bo w tym wątku wbrew nazwie jest nie tylko PKP, ale także inni polscy przewoźnicy).
 

elektryk33

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
Mam już "Ost-West" u siebie.
Zdjęcia potwierdzają dyskutowaną kwestię różnych dat rewizji poszczególnych wagonów z okresu '91-'94
Tak jeszcze w kwestii uzupełnienia zagadnienia dat rewizji. Wagon z 1991 roku pomijając zestawienie z dwoma pozostałymi wagonami nie mógł raczej jeździć w pociągu Ost-West w relacji do Brukseli ponieważ pociąg ten do Brukseli kursował od połowy 1994 roku.
 

JRobert

Aktywny użytkownik
Reakcje
107 1 0
Ale to chyba nie PKP? Jest odrębny wątek dotyczący nowości spoza Polski (bo w tym wątku wbrew nazwie jest nie tylko PKP, ale także inni polscy przewoźnicy).
Ależ oczywiście, tylko są luźno skojarzone z Polską (nie PKP) - niemniej jednak wiele osób nawet takie skojarzenie interesuje pod szyldem "polskiego" taboru.

Zgodzę się jednak, że to niekoniecznie ten wątek...(y)
 

Darek1957

Znany użytkownik
Reakcje
1.428 0 0
Przypominam moją informację z dnia 07-08-2015:
Wczoraj zostałem posiadaczem lokomotywy Ty2. I ku mojemu zdziwieniu, model na łukach wypada z torów. Po prostej jeździ bardzo dobrze, ale przy wjeździe na łuk wypada dwoma, trzema kołami z torów.
Łuki na mojej makiecie - R4. Z resztą, inne loki radzą sobie doskonale z tą trasą. Po raz pierwszy zetknąłem się z takim zjawiskiem. Myślę, że lokomotywa posiada jakąś ukrytą wadę.


Minęły 2 miesiące od wysłania do reklamacji lokomotywy Ty2. Wczoraj dostałem naprawiony model. Zakres naprawy:
- wymieniono koła
- wyregulowano sprzęgi
- wykonano jazdę testową
Wynika z tego, że model po zakończeniu montażu nie jest w ogóle sprawdzany. Na pewno nie jest sprawdzana jazda po okręgu, gdyż taka wada od razu zostałaby zauważona.
Powyższą informację kieruję do tych modelarzy, którzy nie posiadają makiet, a zakupili model Ty2 i puszczają go tylko po prostym odcinku torów.
 

garou

Znany użytkownik
Reakcje
4.736 443 99
Nie wiem czy ktoś pokazywał, ale dla zainteresowanych wrzucam zdjęcia realnego modelu, który pozwoliłem sobie zakupić na Wilczej. Oznaczenia bez OPW (generelnie odpowiada grafice ze strony Roco, którą wyżej cytuję w linku kolegi Ryśka). Dodatkowe 4 uchwyty do zamontowania w oddzielnym woreczku. Zapłaciłem 119,00 PLN za ten wagon. Epoka 4. Rewizja chyba 1983 rok z tego co moje oczy wypatrzyły.

IMAG1399.jpg

IMAG1400.jpg

IMAG1402.jpg

IMAG1403.jpg
 

karol_mar

Znany użytkownik
Reakcje
69 1 0
Informacja z SK-Model, nie bardzo wiem, w którym wątku umieścić, więc wklejam tutaj:

Zestawienia dedykowanych składów

PIKO 59266 plus RIVAROSSI HRS4231

- Lokomotywa SP42-049 PKP epoka V Lok. Opole, Dolnośląska DOKP; N.REV.NS.93.03.17

- 2-wagonowy zespół piętrowy, serii Bhp, PKP, stacja Opole, epoka Va

(żółto/pomarańczowo/czerwony)

Nr wagonów : A - 50 51 26-19 352-1

B - 50 51 26-19 356-2

REV.Pr.95.09.15

PIKO 59266 plus PIKO 96640; PIKO 96641

- Lokomotywa SP42-049 PKP epoka V Lok. Opole, Dolnośląska DOKP; N.REV.NS.93.03.17

- Wagon pasażerski 2 kl. Typ 120A, stacja NYSA, nr 50 51 21-48 169-9 Bdh-x, epoka Va

REV.NS.91.11.30

- Wagon pasażerski 2 kl. Typ 120A, stacja NYSA, nr 50 51 21-48 282-0 Bdh-x, epoka Va

REV.NS.93.01.20

PIKO 59463 plus PIKO 97034; PIKO 97035; PIKO 97036; PIKO 97037

- Lokomotywa SM42-593 Przewozy Regionalne epoka VI, Zakład PR POZNAŃ

- Wagon piętrowy serii B16mnopux nr 50 51 26-08 065-2 Przewozy Regionalne, stacja POZNAŃ,

epoka VI, (szaro/niebieski) REV.2002.01.10.2011

- Wagon piętrowy serii B16mnopux nr 50 51 26-08 068-6 Przewozy Regionalne, stacja POZNAŃ,

epoka VI, (szaro/niebieski) REV.2004.26.01.2012

- Wagon piętrowy serii B16mnopux nr 50 51 26-08 042-1 Przewozy Regionalne, stacja POZNAŃ,

epoka VI, (żółto/niebieski) REV.2002.20.04.11

- Wagon piętrowy serii B16mnopux nr 50 51 26-08 150-2 Przewozy Regionalne, stacja POZNAŃ,

epoka VI, (żółto/niebieski) REV.2002.28.07.11


PIKO 59472 plus RIVAROSSI HRS4232:


- Lokomotywa SP42-111 PKP epoka V Zakład Taboru Wrocław Zachód

- 2-wagonowy zespół piętrowy, serii Bhp, PKP, stacja Legnica, epoka Va

(żółto/pomarańczowo/czerwony)

Nr wagonów : A 50 51 25-18 186-5

B 50 51 25-18 187-3

REV.Pr.95.08.31



PIKO 59473 plus RIVAROSSI



- Lokomotywa SP42-043 PKP epoka IV Zakład Taboru w Gdyni

- 4-wagonowy zespół piętrowy, serii Bipa, PKP epoka IVb/c Stacja GDYNIA (zielony brązowy)

Nr wagonów : A 50 51 26-20 185-2

C 50 51 26-20 186-0

D 50 51 26-20 187-8

B 50 51 26-20 188-6

REV.Pr.30.10.80.



PIKO 59474 plus RIVAROSSI HRS6298; HRS6299; HRS6300; HRS6301

- Lokomotywa SM42-2164 Rail Polska epoka VI

- 4-oś wagon węglarka, typ UIC, serii Eaos 33 56 5331 213-2 SK-AXBSK epoka VI

- 4-oś wagon węglarka, typ UIC, serii Eaos 33 56 5331 202-5 SK-AXBSK epoka VI

- 4-oś wagon węglarka, typ UIC, serii Eaos 33 56 5331 215-7 SK-AXBSK epoka VI

- 4-oś wagon węglarka, typ UIC, serii Eaos 33 56 5331 201-7 SK-AXBSK epoka VI



PIKO 59475 plus RIVAROSSI HRS6294; HRS6295; HRS6296;

HRS6297; HRS6302; HRS6203


- Lokomotywa SM42-2833 epoka VI typ Lsd800P Huta Szkła Jarosław

- 4-oś wagon węglarka, typ UIC, serii Eaos 33 51 533 1072-7 PL-PKPC PTH Holding S.A. epoka VI

- 4-oś wagon węglarka, typ UIC, serii Eaos 33 51 533 1092-5 PL-PKPC PTH Holding S.A epoka VI

- 4-oś wagon węglarka, typ UIC, serii Eaos 33 51 533 1086-7 PL-PKPC DB Schenker Rail

POLSKA epoka VI

- 4-oś wagon węglarka, typ UIC, serii Eaos 33 51 533 1089-1 PL-PKPC DB Schenker Rail

POLSKA epoka VI

- 4-oś wagon węglarka, typ UIC, serii Eaos 33 51 533 1 006-5 (P) PKP PCC Szczakowa S.A.

epoka V/VI

- 4-oś wagon węglarka, typ UIC, serii Eaos 33 51 533 1 006-5 (P) PKP PCC Szczakowa S.A.

epoka V/VI



PIKO 59477 plus RIVAROSSI HRS4229



- Lokomotywa SP42-118 PKP epoka V Zakład Taboru w Bydgoszczy (Sekcja w Grudziądzu)

- 3-wagonowy zespół piętrowy, serii Bhp, PKP, stacja Chojnice, epoka Vb (zielony)

Nr wagonów : A 50 51 26-19 931-2

D 50 51 26-19 933-8

B 50 51 26-19 934-6

REV.Bg.98.07.23



PIKO 59479 plus RIVAROSSI HRS4227

- Lokomotywa SP42-037 PKP epoka V Zakład Taboru Skarżysko-Kamienna

- 4-wagonowy zespół piętrowy, serii Bhp, PKP, stacja Skarżysko-Kamienna, epoka Vb (oliwkowy)

Nr wagonów : A 50 51 25-18 230-1

C 50 51 25-18 231-9

D 50 51 25-18 232-7

B 50 51 25-18 233-5

REV.911.26.02.04





PIKO 96361 plus RIVAROSSI HRS4228

- Lokomotywa EP07-187 PKP epoka V Zakład Taboru w Żurawicy

- 4-wagonowy zespół piętrowy, serii Bhp, PKP, stacja Rzeszów, epoka Vb (oliwkowy)

Nr wagonów : A 50 51 26-19 955-1

C 50 51 26-19 956-9

D 50 51 26-19 957-7

B 50 51 26-19 958-5

REV.911.13.06.02



PIKO 96361 plus PIKO 97038; PIKO 97039

- Lokomotywa EP07-187 PKP epoka V Zakład Taboru w Żurawicy

- Wagon piętrowy serii Bdhpumn nr 50 51 26-08 109-8, PKP, stacja RZESZÓW, epoka Vb

(żółto/niebieski) REV.911.00.06.29

- Wagon piętrowy serii Bdhpumn nr 50 51 26-08 116-3, PKP, stacja RZESZÓW, epoka Vb

(żółto/niebieski) REV.911.00.06.29


PIKO 96364 plus PIKO 97038; PIKO 97039

- Lokomotywa EU07-171 PKP (Cargo) epoka V Zakład Taboru w Krakowie

- Wagon piętrowy serii Bdhpumn nr 50 51 26-08 109-8, PKP, stacja RZESZÓW, epoka Vb

(żółto/niebieski) REV.911.00.06.29

- Wagon piętrowy serii Bdhpumn nr 50 51 26-08 116-3, PKP, stacja RZESZÓW, epoka Vb

(żółto/niebieski) REV.911.00.06.29


PIKO 96364 plus RIVAROSSI HRS4228

- Lokomotywa EU07-171 PKP (Cargo) epoka V Zakład Taboru w Krakowie

- 4-wagonowy zespół piętrowy, serii Bhp, PKP, stacja Rzeszów, epoka Vb (oliwkowy)

Nr wagonów : A 50 51 26-19 955-1

C 50 51 26-19 956-9

D 50 51 26-19 957-7

B 50 51 26-19 958-5

REV.911.13.06.02



PIKO 96367 plus PIKO 97043; PIKO 97044

- Lokomotywa EU07-345 PKP epoka Vb Zakład Taboru w Białymstoku

- Wagon piętrowy serii Bdhpumn nr 50 51 26-08 125-4, PKP, stacja CZEREMCHA, epoka Vc

(żółto/niebieski) REV.911.12.06.02

- Wagon piętrowy serii Bdhpumn nr 50 51 26-08 126-2, PKP, stacja CZEREMCHA, epoka Vc

(żółto/niebieski) REV.911.30.04.03


PIKO 96368 plus RIVAROSSI HRS4228

- Lokomotywa EU06-10 PKP (Cargo) epoka Vc Zakład Taboru w Krakowie

- 4-wagonowy zespół piętrowy, serii Bhp, PKP, stacja Rzeszów, epoka Vb (oliwkowy)

Nr wagonów : A 50 51 26-19 955-1

C 50 51 26-19 956-9

D 50 51 26-19 957-7

B 50 51 26-19 958-5

REV.911.13.06.02



PIKO 96371 plus RIVAROSSI HRS4230

- Lokomotywa EU07-167 PKP epoka V Zakład Taboru w Poznaniu

- 3-wagonowy zespół piętrowy, serii Bhp, PKP, stacja Poznań, epoka Vb (zielony)

Nr wagonów : A 50 51 26-19 995-7

C 50 51 26-19 996-5

B 50 51 26-19 998-1

REV.Bg.98.10.30


RIVAROSSI HRS4237:

- 4-wagonowy zespół piętrowy, serii Bhp, typ Goerlitz 73, PKP epoka Vb Stacja TORUŃ

(niebiesko/żółty)

Nr wagonów : A 50 51 26-19 515-3

C 50 51 26-19 516-1

D 50 51 26-19 517-9

B 50 51 26-19 518-7

REV.911.28.02.05.


RIVAROSSI HRS4238:

- 4-wagonowy zespół piętrowy, serii Bhp, typ Goerlitz 74, Przewozy Regionalne, epoka VI,

Stacja CHOJNICE (niebiesko/żółty)

Nr wagonów : A PL-PREG 50 51 25-18 241-8 Bhp 1151

C PL-PREG 50 51 25-18 242-6 Bhp 1151

D PL-PREG 50 51 25-18 243-4 Bhp 1151

B PL-PREG 50 51 25-18 244-2 Bhp 1151

REV.2002.21.06.2012.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 86
Tabor 10
Tabor 50
Tabor 18
Tabor 151

Podobne wątki