• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowości PKP 2015

jafrap

Znany użytkownik
Reakcje
9 0 0
A ja na wznowienie 985 (72700) ;
A jakiegoś nowego zielonego też bym przygarnął, ale dopiero po tym powyższym :D
985 akurat nie jest najszczęśliwszym numerem w przypadku budy na jakiej go Roco nadrukowało. W modelu nie powinien mieć dwóch kratek nad główną żaluzją, ale jedną. Od coś około 970 numeru miały jedną. Moim zdaniem buda od 1028 pasuje do 985. Oczywiście inaczej pomalowana.... pierdoła, co nie zmienia faktu, że miło by było, gdyby wyszedł jeszcze jakiś gagar z epoki IV.
 

Engineer

Aktywny użytkownik
Reakcje
708 54 1
985 akurat nie jest najszczęśliwszym numerem w przypadku budy na jakiej go Roco nadrukowało. W modelu nie powinien mieć dwóch kratek nad główną żaluzją, ale jedną. Od coś około 970 numeru miały jedną. Moim zdaniem buda od 1028 pasuje do 985. Oczywiście inaczej pomalowana.... pierdoła, co nie zmienia faktu, że miło by było, gdyby wyszedł jeszcze jakiś gagar z epoki IV.
Rzeczywiście 1028 ma "zasłonięty" wlot po kratce, a 985 posiada dwie kratki...
Nawet nie zwróciłem uwagi na to.
Tym bardziej Roco mogłoby ponowić 985 tym razem z zaślepionym wlotem nad żaluzją główną, chociaż mnie osobiście ten szczegół nie przeszkadza... (y)
I byłbym bardzo rad gdyby była możliwość zakupu tego numeru w tym malowaniu i wyposażeniu.


[DOUBLEPOST=1428507929,1428506180][/DOUBLEPOST]

A co do nowości, kupiłem dzisiaj "Świat Kolei" nr 3/2015, bardzo ciekawy numer, zwłaszcza kilka oficjalnie podanych informacji dotyczących ukazania się interesujących nas chyba najbardziej, i z niecierpliwością oczekiwanych Polskich nowości, wcześniej podanych tutaj:

2015_flyer_herbst_01.jpg

2015_flyer_herbst_02.jpg



I duża porcja kolejnych oficjalnych informacji we wspomnianym numerze ŚK...

Z których wynika następująco:

Poza wymienionymi w powyższych folderach nowościami w postaci m.in. wagonów piętrowych Bdhpumn stacja Czeremcha, numery kolejne:
50 51 26 - 08 125 - 4 i 50 51 26 - 08 126 - 2 (numery katalogowe odpowiednio: 97043 i 97044)
pojawią się jeszcze dwa - stacja Rzeszów z numerami:
50 51 26 - 08 109 - 8 i 50 51 26 - 08 116 - 3 (numery katalogowe odpowiednio: 97038 i 97039);

Dalej:

Wagony 120A (bonanza) stacja Olsztyn - dedykowane do planowanej na listopad EU07-314...

Czteroczłony Bhp Chojnice i Toruń - żółto niebieskie...



I na koniec coś co zainteresowało mnie najbardziej:

EP07-344 na wrzesień o_O

Tym bardziej, że w rzeczonym numerze nie ma słowa wzmianki o EU07-345 :niepewny:

SK Model PIKO.JPG
 

Załączniki

Ostatnio edytowane:

mikel

Aktywny użytkownik
Reakcje
87 1 0
Co do Rivarossi to jeszcze warto dodać, że wyrazili zainteresowanie wypuszczeniem w następnym roku "piętrusów" ze ściętymi dachamy na czołach składów.
 

hjugytf

Aktywny użytkownik
Reakcje
469 47 4
Piętrusy im wyszły ładnie i pewnie w miarę dobrze się sprzedały tak więc idą za ciosem. I dobrze. Miejmy nadzieję, że My na tym skorzystamy.
 

Engineer

Aktywny użytkownik
Reakcje
708 54 1
a ta EP 07 - 344 to w jakim malowaniu?
Niestety nie było wizualizacji, tylko informacja tekstowa.
Osobiście myślę, że ktoś strzelił byka i poszło do druku...
Jakiś czas temu poruszaliśmy tutaj na forum, z Panem Krzysztofem Kojem temat owych siódemek, a dokładnie ich przydziałów...
Zdecydowanie była mowa o Olsztyńskiej 314 i Białostockiej 345.

314 - to Gdyńska maszyna, a...
345 - to Białostocka jeśli się nie mylę.
--- Łączenie podwójnego wpisu, 20 Marca 2015, Data oryginalnego wpisu: 20 Marca 2015 --- Gdyńską oczywiście z wielką radością przywitam w swojej szopie...
Szkoda, że ta druga w "oleśnickim" malowaniu to nie któraś z Katowickich 315, albo 326, 327...
No cóż, nie można mieć wszystkiego równocześnie. Lokomotywa EU07-345 z Zakładu Taboru w Białymstoku, dopasowana jest (przynajmniej na razie) do wagonów piętrowych typu Görlitz 88 ze st. mac. Czeremcha.
Jeśli natomiast chodzi o lokomotywę EU07-314, to wygląd modelu odpowiada stanowi tej lokomotywy z okresu 1998-2001, po naprawie rewizyjnej dokonanej przez ZNTK Lubań i model będzie nosił na sobie przydział do Zakładu Taboru w Olsztynie.
Rzeczywiście lokomotywa EU07-314 znalazła się (formalnie) na stanie Zakładu Taboru w Gdyni, ale do stycznia 2000 roku był na niej podany przydział olsztyński...
[DOUBLEPOST=1428521178,1428520825][/DOUBLEPOST]
Co do Rivarossi to jeszcze warto dodać, że wyrazili zainteresowanie wypuszczeniem w następnym roku "piętrusów" ze ściętymi dachamy na czołach składów.
Mam nadzieję, że zanim to nastąpi to wyjdzie coś jeszcze z około Katowickich zielonych, najlepiej oliwkowych z prostymi dachami.
 

Sebastian B.

Aktywny użytkownik
Reakcje
73 9 2
pojawią się jeszcze dwa - stacja Rzeszów z numerami:
50 51 26 - 08 109 - 8 i 50 51 26 - 08 116 - 3 (numery katalogowe odpowiednio: 97038 i 97039);

Czy te rzeszowskie Bdhpumn beda tez w tym samym czasie czy troche pozniej ?
 
Reakcje
45 2 5
Przepraszam literówka. Zapomniałem, że na tym forum nie można ich popełniać.
Ok, nie ma sprawy, nie będę się odwdzięczał oceną "słabe", choć ten wpis za mocny nie był. A błędów należy unikać wszędzie, nie tylko "na tym forum".
Rozumiem, że Panu nigdy żadna literówka się nie zdarzyła ? Jak się kiedyś zdarzy to mam nadzieję, że też ktoś Pana potraktuje ironią i wyszydzi.
facepalm-cain.jpg


Proszę moderatora o usunięcie tej dyskusji :(
 

Dabas

Aktywny użytkownik
Reakcje
19 0 0
Ja wrócę do tematu Bonanzy 120A od TMF, właśnie przyszedł "pan paczkowy" i przyniósł model wagonu LESZNOwego (Leszczyńskiego?)... Model piękny i delikatny, a ja taki niezdarny że wyjmując uszkodziłem jakąś wajche pod wagonem. Albo ona już taka była od początku?... ale to nie jest problem duży problem. Natomiast większym problemem jest dach w kształcie banana ze szparami na końcach wagonu, co będzie ewidentnie szpeciło jeśli wagon zdecyduje się oświetlić.
IMG_5689.JPG IMG_5693.JPG
 

Dabas

Aktywny użytkownik
Reakcje
19 0 0
Rewizja 30 wrzesień 06... Płaciłem 499+wysyłka... Inną niedoskonałością są wciśnięte do wewnątrz okna, tak jakby były krzywo wklejone... Przed lepszą połówką będę bronił słuszności zakupu tego wagonu jak niepodległości, ale wady są... Szczegółowy opis od A-Z wrzucę w wolnej chwili to działu "opisy taboru", teraz nie ma światła by dobre zdjęcia robić...
 

jafrap

Znany użytkownik
Reakcje
9 0 0
... ale to nie jest problem duży problem. Natomiast większym problemem jest dach w kształcie banana ze szparami na końcach wagonu, co będzie ewidentnie szpeciło jeśli wagon zdecyduje się oświetlić.
Zobacz załącznik 285610 Zobacz załącznik 285614
Szpara rzeczywiście jest, ale z bananem trochę przesadzasz :) pomijając inne wymieniane przez ciebie niedoskonałości miałem kilka manufaktur i może to co napiszę komuś się nie spodoba - ale jak bym miał wybór (ten sam model wielkoseryjny i manufaktura), to ja wolę modele wielkoseryjne. Taniej i zadowalająco.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 144
Tabor 10
Tabor 73
Tabor 18
Tabor 151

Podobne wątki