Jest wygięcie, ale nie takie mocne. Spójrzcie uważnie na rysunki na sąsiednim forum. Nie są one dokładne, na jednym wygięcie jest większe, na drugim trochę mniejsze. Ale trzeba też zachować zdrowy rozsądek: manewrowy musi stać swobodnie na tym stopniu, więc stopień musi wychodzić poza ścianę czołową praktycznie cały, jak na rysunku, zwłaszcza tym z polskiego katalogu. Uważam, że w tym modelu też trzeba trochę te stopnie wyprostować.
Z drugiej podobno też jest dostępny (widać że różnicą są np trzonowe zderzaki):
Fotka ze strony EFC-Loko http://efc-loko.pl/pl/wagony.html
Fotka ze strony EFC-Loko http://efc-loko.pl/pl/wagony.html
Co do różnic to na początku myślałem, że oprócz buforów, różnią się jeszcze wzmocnieniami na ścianach bocznych, ale zdaje się, że w II też takie były.
Dzięki.