Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Proszę bardzo. Załączam 2 fotki. Wagon jest wykonany ładnie, jednak denerwuje mnie trochę "ruszający" sie dach. Nie jest dobrze spasowany. Może akurat taki trafił mi się egzemplarz. Zobacz załącznik 122249Zobacz załącznik 122250
Do mnie też dojechał,jedno co widzę, to oprócz wspomnianego dachu,jest jeszcze nie tak rozwiązana kinematyka, bo z prowadnicy wylata i się zacina troszkę, ale da się przeżyć.
Do mnie też dojechał,jedno co widzę, to oprócz wspomnianego dachu,jest jeszcze nie tak rozwiązana kinematyka, bo z prowadnicy wylata i się zacina troszkę, ale da się przeżyć.
w 55 całkiem znośny leżący motorek ze ślimakiem
zaś w 56 stojący 3 polowiec starej generacji jeśli mówimy o tendrze 4 osiowym
jeśli zaś ma tender trójosiowy to silnik identyczny do BR55
Mam te wagony Kleina i wielokrotnie ogladałem go na żywo z Roco i mogę potwierdzić słowa Zbyszka.Niby te same formy, ale różnica delikatna jest na plus w Roco.
Dostępne są już w sprzedaży 2 osiowe cysterny do przewozu kwasu siarkowego od FL w epoce IIIc z przydziałem do Zakładów Cynkowych Silesia w Katowicach.
Jeszcze jej nie ma, kolega Łukasz, odnalazł w Wiedniu, tajemnicze wagony Klein Modelbahn, które niby nie zdążyły się ukazać, ale jakaś partia została wyprodukowana.
(...)
Jeszcze jej nie ma, kolega Łukasz, odnalazł w Wiedniu, tajemnicze wagony Klein Modelbahn, które niby nie zdążyły się ukazać, ale jakaś partia została wyprodukowana.