Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
W katalogu nowości Tilliga znajduje się zapowiedź wagonu PKP IC (numer kat. 74824). Ktoś wie czym to się będzie różnić od dostępnego obecnie 501033? Zapowiadanego jakiś czas temu Bautzena w malowaniu fabrycznym niestety brak...
W katalogu nowości Tilliga znajduje się zapowiedź wagonu PKP IC (numer kat. 74824). Ktoś wie czym to się będzie różnić od dostępnego obecnie 501033? Zapowiadanego jakiś czas temu Bautzena w malowaniu fabrycznym niestety brak...
Bordowego Bautzena raczej nie zobaczymy.
Mam nadzieję, że nowy IC będzie pozbawiony błędów jego poprzednika, a o różnice postaram się dowiedzieć.
Tak poza tym, Tillig bardzo rozpieszcza nas w nowym katalogu - aż 3 modele! http://www.tillig.com/deutsch/downloads/2013-H0.pdf
Jak firma Tillig zmieniła zarządzającego to obiecał, że będzie dużo większe wsparcie dla form H0 i nie będą się skupiali tylko w TT.
Szkoda, że nie dotyczy to PKP.
ja nie mogę się nadziwić tej firmie, że nie pociągnęła ST43 z Kkemo z dużymi reflektorami, oczywiście można mówić, że wymagałoby to przeróbek oświetlenia, nowych form, ale wciąż mam nadzieję, że może coś się w tej materii kiedyś zmieni jeszcze. Niestety nie w 2013 jak widać
Bordowego Bautzena raczej nie zobaczymy.
Mam nadzieję, że nowy IC będzie pozbawiony błędów jego poprzednika, a o różnice postaram się dowiedzieć.
Tak poza tym, Tillig bardzo rozpieszcza nas w nowym katalogu - aż 3 modele! http://www.tillig.com/deutsch/downloads/2013-H0.pdf
ja nie mogę się nadziwić tej firmie, że nie pociągnęła ST43 z Kkemo z dużymi reflektorami, oczywiście można mówić, że wymagałoby to przeróbek oświetlenia, nowych form, ale wciąż mam nadzieję, że może coś się w tej materii kiedyś zmieni jeszcze. Niestety nie w 2013 jak widać
Niestety z Rumunem i zawirowaniami Geconv / Kkemo / Tillig sprawa jest mocno zagadkowa. 1 i 2 "wyrocznia" co prawda wspominała, że coś wie, ale wiedzą się nie raczyła podzielić. A o 060DA czy ST43 w cenie piowskiego SM42 możemy pomarzyć. Tillig się ceni [nawet na poziomie Trixa czy Fleischmanna].
Jak na ogólną liczbę modeli H0 3 wagony PKP to nieźle. Pamiętajmy, że obecny wysyp mamy dzięki AMC a nie Tilligowi, tak więc kolejne modele powinnny się jeszcze ukazać [zapowiedziano je już w Poznaniu].
Niestety z Rumunem i zawirowaniami Geconv / Kkemo / Tillig sprawa jest mocno zagadkowa. 1 i 2 "wyrocznia" co prawda wspominała, że coś wie, ale wiedzą się nie raczyła podzielić. A o 060DA czy ST43 w cenie piowskiego SM42 możemy pomarzyć. Tillig się ceni [nawet na poziomie Trixa czy Fleischmanna].
Jak na ogólną liczbę modeli H0 3 wagony PKP to nieźle. Pamiętajmy, że obecny wysyp mamy dzięki AMC a nie Tilligowi, tak więc kolejne modele powinnny się jeszcze ukazać [zapowiedziano je już w Poznaniu].
Jak BCi i Ci (3 klasa) to raczej nie IIIc. A tak w ogóle, to o jakiej firmie mówicie? Link do nowości Tilliga podał wyżej kolega ffox i pokazał wszystkie trzy modele PKP: kwasiarka "Rokita", 2 kl IC i niebieski Eanos PKP Cargo.
Jak BCi i Ci (3 klasa) to raczej nie IIIc. A tak w ogóle, to o jakiej firmie mówicie? Link do nowości Tilliga podał wyżej kolega ffox i pokazał wszystkie trzy modele PKP: kwasiarka "Rokita", 2 kl IC i niebieski Eanos PKP Cargo.
Masz rację o tyle, że podałem z rozpędu prierwotne typy BCi34 i Ci33, do tego Pwi31 [ale piszę z pamięci].
Natomiast napisałem, że Tilligi z Tilliga to jedno, a Tilligi via AMC to coś innego.