... ciąg dalszy prezentacji:
Tak prezentują się poszczególne elementy po usunięciu podpór. Szlifowaniem zajmę się po ich utwardzeniu UV. Patrząc na ilość podpór miałem małe obawy czy uda się zrobić to wszystko bezinwazyjnie, bo usuwanie ich na modelach GPM zawsze powoduje u mnie podwyższony poziom adrenaliny, ale o dziwo udało się je usunąć bez żadnych szkód i bez większych problemów. Buda była jeszcze delikatnie lepka i miękka, ale to akurat wyszło na plus, bo dość dobrze usuwało mi się dzięki temu te podpory.
Zobacz załącznik 978265
Zobacz załącznik 978266
Zobacz załącznik 978267
Podwozie i wnętrze. Szare wydruki nie były już takie plastyczne jak te ze zdjęć wyżej, ale mimo to, je również udało się sprawnie i bezproblemowo usunąć
Zobacz załącznik 978268
Zobacz załącznik 978269
Zobacz załącznik 978270
Zobacz załącznik 978271
Opony, z nimi było najciężej. Trzeba bardzo uważać, żeby któraś nie pękła.
Zobacz załącznik 978272
I to by było na tyle. Wydruk na pierwszy rzut oka wygląda obiecująco, jedynie oszklenie mi się nie za bardzo podoba, ale myślę, że da się z niego dużo wyciągnąć. Pozdrawiam