Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Śmieję się z zapytania "jest się do czego doczepić?" w odniesieniu do innych tematów na forum dziesiątkujących wątki szukaniem (głównie) tego co jest nie tak ;-) jak by to było jedynym sensem bycia na tym forum. Osobiście napiszę tak.... jak się chce, to wszędzie się coś znajdzie. Nawet w rozjazdach Weinerta C75. Tym bardziej doceniam gdy ktoś bierze sprawy w swoje ręce i zamiast tylko i wyłącznie punktować, pokazuje jak coś poprawił w modelu (np. reflektory).
Pozdrawiam i spokoju w nowym 2024 r. życzę.
...poważnie, aż 5mm? Potwierdza to ktoś? 5mm to jakieś 60cm w realu... Sporo pomyłki jak na XXI wiek bo nawet gdyby mierzyć tego loka metrowym patykiem, to podejrzewam, że dokładniej by wymiar złapał.
PS. Przejrzałem tematy (Wątek o SU46-037 TT) i teraz rozumiem dlaczego drążysz te wymiary. Masakra z tym MTB...
Odnośnie SU45 od MTB rozwinął się wątek na ForumTT: https://forumtt.pl/viewtopic.php?t=16887
Generalnie wniosek jest taki, że model MTB jest nieco za krótki (choć "tylko" o 1,5mm, a nie jak w SU46), za to jest za szeroki. Ma źle odwzorowane okienka narożne (podobne uproszczenie MTB zastosowało w ST43) i źle odwzorowane krzywizny czoła.
Na usprawiedliwienie trzeba napisać, że modele MTB dość dobrze jeżdżą. Sprawdzają się np. na zlotach modułowych, gdzie przez 2-3 dni śmigają bez przerw. Są ciężkie, dobrze trzymają się toru. Są też dość odporne na zabrudzenia szyn jeśli chodzi o odbiór prądu.
Jak ktoś nie zna firmy, to pisać maile do nich, by się przypadkiem z tej nowości nie wycofali, że popyt jest, a jak ktoś ma konto na forum TT, to warto napisać o tym tam
Hornby TT120. Fajne lokomotywy - szkoda, że nic z Kontynentu nie robią. Ale jak kogoś interesuje kolej Great Britain to może coś znajdzie dla siebie. Trzeba też pamiętać, że tanio nie będzie, bo dodatek tax to co najmniej 1/5 - 1/4 ceny z tamtejszego rynku.
Hornby TT120. Fajne lokomotywy - szkoda, że nic z Kontynentu nie robią. Ale jak kogoś interesuje kolej Great Britain to może coś znajdzie dla siebie. Trzeba też pamiętać, że tanio nie będzie, bo dodatek tax to co najmniej 1/5 - 1/4 ceny z tamtejszego rynku.
Gdzieś się doczytałem, że katalog samego Hornby na 2024 powinien być w okolicach kwietnia. W każdym razie jakieś nowości tutaj da się wynaleźć w "pre-orderze": KLIK.
V110 przeprojektowana w 1970 V100. LEW Hennigsdorf (1951-1992) produkował dla Brazyli piękne lokomotywy na tor 1000mm. Niestety nikt ich nie robi w modelu. A szkoda.