• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Model fabryczny MTB - modele wagonów motorowych serii SN52

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.198 504 30
#61
Dzięki za odpowiedź na moje pytania i za dodatkowe fotki, są przydatne.
odnoszę wrażenie że w modelu ten przedział zabrał za dużo miejsca i zjadł jeden lub nawet 2 rzędy siedzeń
Wystarczy policzyć okna w przedziale pasażerskim i rzędy siedzeń, żeby dostrzec, że brakuje jednego rzędu siedzeń, ustawionego plecami na ściance do przedsionka przy przedziale maszynowym. Silnik z kołem zamachowym wszedł do tego przedsionka i jeszcze troszkę wystaje do przedziału pasażerskiego. Ale widać tak musiało być przy tak rozwiązanym napędzie. To niestety częsty problem w modelach wagonów silnikowych, również u innych producentów. Dobrze, że SN52 ma duży przedział maszynowy, a nie cały napęd pod podłogą, bo wtedy problem dla konstruktora modelu jest jeszcze większy. Wiem, że są rozwiązania z wózkiem napędnym, ale to też ma swoje wady.
 

Elvis

Znany użytkownik
Reakcje
1.714 62 3
#66
A proszę bardzo
ad.1. Na płytce pod dachem, jest przymocowane o.k.
ad.2. Nie, ale miejsca jest dużo w różnych miejscach
ad.3. Fabryczne

Jeszcze kilka fotek poglądowych zastosowanych rozwiązań.
Zobacz załącznik 616909 Zobacz załącznik 616910 Zobacz załącznik 616911 Zobacz załącznik 616912 Zobacz załącznik 616913 Zobacz załącznik 616914
Po założeniu dekodera dźwiękowego buda Ci się domyka? Bo w modelu, który dziś wyposażałem były duże problemy.
 

Sello

Znany użytkownik
Reakcje
642 6 1
#71
Postanowiłem trochę poprawić SN'a. Głównie dach. Bardzo mi się nie podobały ślady po formach na trzeci reflektor oraz wypływka z formy na środku wagonu. A już szczytem był ten sześcian, który miał imitować wylot spalin z kotła ogrzewczego. Wyciąłem to badziewie i dorobiłem sobie nowy z blaszki miedzianej, na podstawie zdjęć (wydaje mi się że tak to powinno wyglądać).
Wydłubałem jej też "oczy", dostanie nowe z "makijażem" ;)


IMG_20190109_104800183.jpg
IMG_20190109_104809407.jpg
IMG_20190109_105231999.jpg
IMG_20190109_104830238.jpg
 

krzysieksn61

Aktywny użytkownik
Reakcje
103 8 3
#77
Postanowiłem trochę poprawić SN'a. Głównie dach. Bardzo mi się nie podobały ślady po formach na trzeci reflektor oraz wypływka z formy na środku wagonu. A już szczytem był ten sześcian, który miał imitować wylot spalin z kotła ogrzewczego. Wyciąłem to badziewie i dorobiłem sobie nowy z blaszki miedzianej, na podstawie zdjęć (wydaje mi się że tak to powinno wyglądać).
Wydłubałem jej też "oczy", dostanie nowe z "makijażem" ;)


Zobacz załącznik 621242
Zobacz załącznik 621243
Zobacz załącznik 621245
Zobacz załącznik 621246
Kolego Sello ten kominek to nie był od kotła ogrzewczego na spaliny tylko normalnego pieca na węgiel. ;););)
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.198 504 30
#78
Piec na węgiel to też kocioł ogrzewczy, a dym z komina to też są spaliny. Chociaż w potocznej mowie "spaliny" kojarzą się raczej z produktami spalania paliw płynnych lub gazowych.
 

krzysieksn61

Aktywny użytkownik
Reakcje
103 8 3
#80
Piec na węgiel to też kocioł ogrzewczy, a dym z komina to też są spaliny. Chociaż w potocznej mowie "spaliny" kojarzą się raczej z produktami spalania paliw płynnych lub gazowych.
Panie Harassek mam dziwne wrażenie że na każdy mój wpis i nie tylko mój reaguje Pan negatywnie i arogancko !!!
Zaczynam odnosić wrażenie, że moje wpisy Panu przeszkadzają, jeśli tak to proszę zlikwidować wszystkie moje wpisy oraz zdjęcia i wszystko w tym temacie bo zaczyna już mnie to wkurzać. Widać jest Pan jak Alfa i Omega, to nie potrzeba nic dodać nic ująć. :obcy::obcy::obcy:
 

Podobne wątki