Poprawiłem plan schematyczny.
W obecnej wersji naniosłem też zaznaczenia dróg ochronnych semaforów wyjazdowych.
W przypadku wszystkich semaforów wyjazdowych droga ochronna wynosi 50m. Jest to podyktowane tym, że odległości pomiędzy semaforami wjazdowymi a wyjazdowymi są krótsze od drogi hamowania - 700m (zakładamy prędkość szlakową 100km/h). Zatem wprowadzę uzależnienie między semaforami wjazdowymi a wyjazdowymi tak, by semafor wjazdowy wskazywał drogę wolną z ograniczenie prędkości do 40km/h, gdy odpowiedni wyjazdowy semafor wskazuje "stój". To pociąga za sobą fakt, że na każdy tor wjeżdża się z Vmax<=40km/h, gdy semafor wyjazdowy danego toru pokazuje "stój", czyli droga ochronna powinna wynosić 50m.
Mam pytanie odnośnie wykolejnic. Jak wygląda objęcie wykolejnicy izolowanym obwodem torowym?
W WTB-E10 jest napisane w §33, ust.6, pkt 2) e) "zachowanie odległości min. 0,5rn przy lokalizacji złącza izolowanego przed wykolejnicą od strony toru, "
Czyli jak rozumiem złącze mogę umieścić w torze bocznym obejmując wykolejnicę obwodem torowym, byle złącze było przynajmniej 0,5 m przed wykolejnicą patrząc w kierunku wyjazdu z toru osłanianego tą wykolejnicą?