Tak troszkę temat pod tematem ale w jednym wątku by się nie zmieściło.
Akurat buduję kolejną M62 i tym razem postanowiłem pokazać małą relację jak model mający 40 lat zmienia się w coś nowszego .
Kolejne etapy nastąpią a na dzisiaj to co udało się zrobić. Żaluzje to produkt Kluby i tutaj serdeczne podziękowanie dla twórcy tych detali za to, że znalazł je jeszcze i wysłał gratis na swój koszt, takie podejście dzisiaj jest wyjątkiem. Kolejne detale będą od kolegi Grzegorza - Ostbahna.
Sam model dość mocno pokiereszowany szlifowaniem i wycinaniem. Właz na dachu otwarty wg. zdjęcia jakie mam tej maszyny, która powstaje, nad kabiną otwarte klapki układu wentylacyjnego co podpowiedział kolega Meggido.
Dodatkowo mam już kabiny. Kolor tylnej ściany wzorowałem na zdjęciach, wykonane detale jak: radiotelefon plus kabel i "papuga", nastawnik jazdy, Hasler, zabudowa zegarów przed nastawnikiem, kurteczka w barwach firmowych przewoźnika, mechanik, paczka papierosów, smartfon, pudełko z pizzą, kawałek pizzy w dłoni mechanika a w drugiej kubek z kawą Nie wysilałem się z malowaniem podłogi kabin tego nie widać odmiennie gdzie wymagane jest u mnie tło dołu kabin SM42, EU07, ET22, SP45 te nowsze modele Piko mają półkę zamiast podłogi więc tło jest konieczne.
Kabiny pokazuję bo kiedyś kolega Andrzej Harassek przy modelu ET22 zwrócił na to uwagę, że w modelu nici widać i miał rację
Podobna droga była udziałem wszystkich pokazanych modeli Gagarinów (nie wiem co to za nowomowa kiedy te maszyny nazywa się Gagar. Kiedyś był taki pilot i kosmonauta jak Jurij Gagarin nie było Jurija Gagara, to są jakieś chore skróty myślowe czy co? ).
Akurat buduję kolejną M62 i tym razem postanowiłem pokazać małą relację jak model mający 40 lat zmienia się w coś nowszego .
Kolejne etapy nastąpią a na dzisiaj to co udało się zrobić. Żaluzje to produkt Kluby i tutaj serdeczne podziękowanie dla twórcy tych detali za to, że znalazł je jeszcze i wysłał gratis na swój koszt, takie podejście dzisiaj jest wyjątkiem. Kolejne detale będą od kolegi Grzegorza - Ostbahna.
Sam model dość mocno pokiereszowany szlifowaniem i wycinaniem. Właz na dachu otwarty wg. zdjęcia jakie mam tej maszyny, która powstaje, nad kabiną otwarte klapki układu wentylacyjnego co podpowiedział kolega Meggido.
Dodatkowo mam już kabiny. Kolor tylnej ściany wzorowałem na zdjęciach, wykonane detale jak: radiotelefon plus kabel i "papuga", nastawnik jazdy, Hasler, zabudowa zegarów przed nastawnikiem, kurteczka w barwach firmowych przewoźnika, mechanik, paczka papierosów, smartfon, pudełko z pizzą, kawałek pizzy w dłoni mechanika a w drugiej kubek z kawą Nie wysilałem się z malowaniem podłogi kabin tego nie widać odmiennie gdzie wymagane jest u mnie tło dołu kabin SM42, EU07, ET22, SP45 te nowsze modele Piko mają półkę zamiast podłogi więc tło jest konieczne.
Kabiny pokazuję bo kiedyś kolega Andrzej Harassek przy modelu ET22 zwrócił na to uwagę, że w modelu nici widać i miał rację
Podobna droga była udziałem wszystkich pokazanych modeli Gagarinów (nie wiem co to za nowomowa kiedy te maszyny nazywa się Gagar. Kiedyś był taki pilot i kosmonauta jak Jurij Gagarin nie było Jurija Gagara, to są jakieś chore skróty myślowe czy co? ).
Załączniki
-
104,1 KB Wyświetleń: 282
-
120,5 KB Wyświetleń: 279
-
119,7 KB Wyświetleń: 266
-
73,8 KB Wyświetleń: 266
-
268,2 KB Wyświetleń: 266
-
49,4 KB Wyświetleń: 264
-
87,4 KB Wyświetleń: 268
-
92,3 KB Wyświetleń: 269
-
96,8 KB Wyświetleń: 281
-
171,6 KB Wyświetleń: 287
-
96,4 KB Wyświetleń: 286
-
109,4 KB Wyświetleń: 288
-
118,9 KB Wyświetleń: 295
Ostatnio edytowane: