Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
... a mnie raczej zastanawia specjalizacja w przewożonych towarach, tzn. tylko trafa? Niby dlaczego, nie da się tym wozić jakiś paczek z przystosowanymi zaczepami? Z ekonomicznego punktu widzenia taki wagon nie kosztuje mało, a wozi tylko trafa, których i tak jest niewiele, więc jaki jest w tym sens?
Musi się opłacać no bo jak i inaczej przewieźć takie trafo na duże odległości?
Sam wagon ekstra na imprezach fajnie by wyglądał, (no chyba że będzie kosił semafory, słupy telegraficzne, itd...)
Musi się opłacać no bo jak i inaczej przewieźć takie trafo na duże odległości?
Sam wagon ekstra na imprezach fajnie by wyglądał, (no chyba że będzie kosił semafory, słupy telegraficzne, itd...)
Oczywiście że w sumie każdy ładunek można przewieźć drogą.
Są nawet na Discovery, albo na National Geografic programy typu "Transporty gigantów" "Wielkie przeprowadzki" gdzie transportują drogą lądową czy morską: domy, samoloty, lokomotywy itd. Jednak są to mimo wszystko uciążliwe (przez Kraków też raz wieźli samolot z Balic to muzeum lotnictwa w Czyżynach, na szczęscie w nocy), kosztowne i długotrwałe operacje. Trzeba wstrzymywać ruch, demontować sygnalizację, manewrować na zakrętach... No jak sam wspomniałeś kwestia wagi, zobacz ile osi ma ten czerwony transporter, i pomyśl ile musiałby mieć odpowiednia platforma drogowa
to to ja już wiem, jak będzie wyglądać mój skład towarowy
Musze muszę mieć takiego potwora jak mają we Wrocławiu
Ciekawe któremu jest najbliżej do Uaai 997