Najpierw dobrze byłoby zdefiniować, co to jest "stacja osobowo-towarowa". Stacja to posterunek ruchu, na którym istnieje możliwość zmiany następstwa pociągów, czyli wyprzedzania, krzyżowania (mijania się dwóch pociągów jadących w przeciwnych kierunkach), a także zaczynania i kończenia biegu pociągu. Na stacji muszą być tory główne zasadnicze (przedłużenie torów szlakowych) i główne dodatkowe. W miarę potrzeby mogą (ale nie muszą) być też tory boczne (po których mogą odbywać się wyłącznie jazdy manewrowe). Na każdej stacji, spełniającej te warunki, mogą odbywać się jazdy zarówno pociągów pasażerskich, jak i towarowych, więc trudno tu mówić, że dana stacja jest "osobowa", "towarowa", czy "osobowo-towarowa" - z tego punktu widzenia praktycznie każda stacja będzie "osobowo-towarową". Jeżeli na stacji mają mieć miejsce postoje handlowe pociągów pasażerskich, to musi ona mieć co najmniej perony (ponadto dobrze jest, żeby były kasy biletowe, poczekalnie, toalety itd. itp.). Na stacji obsługującej od strony handlowej przewozy towarowe potrzebne będą tory ładunkowe i odpowiednie urządzenia do za- i wyładunku. Ale także stacja bez żadnych torów i urządzeń ładunkowych może być uważana za "towarową", jeżeli zatrzymują się na niej pociągi towarowe, np. dla przepuszczenia pociągów pasażerskich.
Nie umiem inaczej, niż tak ogólnie odpowiedzieć na pytanie, którego nie do końca rozumiem, a przede wszystkim nie wiem, co autor miał na myśli pisząc o "stacji osobowo-towarowej". Na pewno nie da się tego poznać po układzie torowym, prędzej po obecności (lub nie) urządzeń do obsługo podróżnych i ładunków.