Ja też nie bardzo rozumiem układ torowy nr 2. Gdzie podziewa się linia 2-torowa, wchodząca na dole z lewej strony do tunelu? Co się dzieje z jednotorówką, zaznaczoną linią przerywaną po lewej stronie na górze? No i linia 2-torowa, która w tunelu robi się jednotorową (w lewym, górnym rogu) mnie nie zachwyca. Poza tym coś mi nie gra z drzwiami w kwadratowym pokoju: na każdym z dwóch rysunków są gdzie indziej, a ma to znaczenie.
Ale ogólnie to układ 2 wydaje się najciekawszy, pod warunkiem pewnych modyfikacji. Ja spróbowałbym zrobić linię 2-torową biegnącą dookoła całego pokoju, z jedną, trochę większą stacją (może nawet częściowo na łuku, by tory stacyjne były jak najdłuższe) i odchodzącą od tej linii (albo w tej stacji, albo na jakimś posterunku odgałęźnym, ale raczej nie w tunelu) jednotorówką do istniejącej małej stacji, od której jeszcze odchodzi bocznica do zakładu. Ta istniejąca stacja może być przelotowa i linia może dalej wracać do 2-torowej "magistrali", ale może też być stacją końcową.
Pozdrawiam
Ale ogólnie to układ 2 wydaje się najciekawszy, pod warunkiem pewnych modyfikacji. Ja spróbowałbym zrobić linię 2-torową biegnącą dookoła całego pokoju, z jedną, trochę większą stacją (może nawet częściowo na łuku, by tory stacyjne były jak najdłuższe) i odchodzącą od tej linii (albo w tej stacji, albo na jakimś posterunku odgałęźnym, ale raczej nie w tunelu) jednotorówką do istniejącej małej stacji, od której jeszcze odchodzi bocznica do zakładu. Ta istniejąca stacja może być przelotowa i linia może dalej wracać do 2-torowej "magistrali", ale może też być stacją końcową.
Pozdrawiam