Wiec tak dolaczam z grubsza opis na zdjeciu
Z uwagi na to ze stosuje tu aplikacje stnadardową ukladu LM 317 sterowanie predkoscia jazdy, oraz jej kierunkiem poprzez jedno pokretlo jest bardzo ciezkie do uzyskania, dlatego ponad regulatorami predkosci umiescilem proste przelaczniki sluzace do zmiany kierunku jazdy lokomotywy prymitywne rozwiazanie ale działa.
Ponizej sa dwa przełączniki ktorymi mozesz zsumowac sterowanie odcinkow torowych
Dziala to tak:
Jazda normalna przelaczniki rozchylone sa na zewnatrz kazdy z obwodów jest sterowany z osobnego pokretła umozliwia to poruszanie sie nawet trzech skladówz rozna predkosia w róznym kierunku po torcie.
Jezli który kolwiek z tych przelacznikow przelaczysz do wewnatrz w strone czerwonego pokretła jego sterowanie przejmuje owe pokretło mozesz wybrac jeden lub obydwa wtedy cala makieta sterowan jest z jednego kontrolera co daje swobodna mozliwosc manewrowania lokami. Pozostałe składy sa zatrzymywane poprzez automatyke na odcinkach izolowanych
Przełaczniki po prawej stronie to sterowanie zwrotnic bedzie tam naniesiony schemat zgrubsza makiety i polozenie przelacznika bedzie oznaczało przejezdny kierunek
Te pomaranczowe listwy to listwy przyłaczeniowe do przewodów biegnących od zwrotnic przekazników odcinków izolowanych, sygnalizacji. tam gdzie dochodza juz przewody to gotowe moduły do podłaczenia zasilania konkretnych torów sekcji.
Jak przyjzysz sie panelikowi zauwazysz kolory pokręteł oznaczylem ktore odpowiada za który tor.
Jak masz jakies pytania a ja bede wstanie Ci pomódz 1658867 moje gg
Czy te zwrotnice które ja mam przypadkiem nie mają układy odlaczajacego okreslona cewke po zmianie połozenia zwrotnicy tak ze napiecie moze byc podawane cały czas??