Wysokość w tych miejscach to 100 mm, nie da się niżej gdyż plany są takie, że w przyszłości makieta zostanie zelektryfikowana. Założyłem, że przejazd z otwartym pantografem na full bez sieci trakcyjnej będzie wynosił tyle co z otwartym pantografem obniżonym lekko przez sieć plus ta sieć i wyszło mi że muszę mieć dla bezpieczeństwa 100 mm.
Nie bardzo chcę zmieniać układu gdyż plan był taki, że makieta ma zawierać przejazd jednego pociągu nad drugim, tunel i stację z torami odstawczymi. A prace są już zbyt zaawansowane aby zmieniać cały układ. Na tą chwilę muszę brnąć już tą drogą. Przetestowałem, że BR 218 z dość dużym obciążeniem podjechała, obciążenie przekroczyło wagę około 10 wagonów osobowych więc myślę, że będzie ok. A jak się okaże, że któryś skład nie podjedzie, to będę miał zabawę z synem pt. kto nie da rady.