..no to paragraf 16:
8. Wskaźniki dotyczące rozjazdów zwyczajnych, krzyżowych pojedynczych, łukowych i skupionych ustawia się obok rozjazdu, na początku każdej zwrotnicy.
9. Wskaźniki dotyczące rozjazdów krzyżowych podwójnych ustawia się z boku, w środkowej części rozjazdu.
10. W szczególnych przypadkach stosuje się wskaźniki zwrotnicowe zlokalizowane w dalszej odległości przed zwrotnicami. W takim przypadku latarnia ze wskaźnikami może być umieszczona na osobnym maszcie lub wspólnie z latarniami podającymi inne sygnały.
W zasadzie z przepisów wynika, że z której strony by ich
@marekm nie postawił to będzie dobrze byle było widać, którego rozjazdu wskaźnik dotyczy...
Drążyłem ten temat bo u mnie jest problem z zagęszczeniem rozjazdów na lewej głowicy stacji i byłem ciekaw jak rozwiązać to w sposób zgodny z przepisami.