Wspaniały to jest temat, nie zapomnę go nigdy.
1) Kamyczki na obrotnicy są niepotrzebne, bo nie spełniają żadnej funkcji. Nie było obrotnic zasypanych kamieniem.
2) Relingi na obrotnicy są niepotrzebne, bo nie spełniają żadnej funkcji.
3) Szpula z przewodem leży tam niepotrzebnie i w oryginale stwarzałaby dodatkowy ciężar (abstrahując od szutru). Obrotnica była stworzona z myślą o obrocie taboru kolejowego i miała w zamyśle przenosić wagę taboru, który był na niej.
4) Na obrotnicach panował ład i porządek. Ponadto podlegały przeglądom rewizyjnym. To nie zaplecze warsztatowe.
5) Ilość osób na działającej obrotnicy przeczy wszelkiej logice. Chcesz by było ich tam 7. Jest to bezcelowe.
* Możesz nie słuchać rad doświadczonych, ale to co robisz, to rób dobrze i w oparciu o jakiekolwiek źródła w rzeczywistości.
* Stwarzasz aurę nie wiadomo kogo, ale to, co pokazujesz - nie jest wykonane profesjonalnie (ani nawet dobrze) i nie jest postarzone profesjonalnie (nie jest w ogóle postarzone).