Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Oświetlenie wagonu osobowego Piko na torach C-Gleis Marklina.
Zastosowane zostało zasilanie akumulatorowe załączane kontaktronem. Czas ciągłego świecenia ok. 28 godzin. Czas ładowania ok. 2 godz. Bez przeróbki wózków i dodawania płozy.
Dzisiaj Dzień Dziadka.
Bartuś zrobił mi dzisiaj największą radość. Podczas zabawy zaskoczył mnie jak zwykle swoją pomysłowością. Wszedłem do pokoju z makietą i widzę: Bartuś realizuje praktycznie hasło "TIR-y na tory".
Jutro Bartuś kończy 2 latka. Husarz z trzema wagonami już czeka na Bartusia.
Pozostałe wnuki również pamiętały o dziadku i narysowały laurki z ciuchciami.
Oświetlenie wagonu osobowego Piko na torach C-Gleis Marklina.
Zastosowane zostało zasilanie akumulatorowe załączane kontaktronem. Czas ciągłego świecenia ok. 28 godzin. Czas ładowania ok. 2 godz. Bez przeróbki wózków i dodawania płozy.
Po Uhlenbrock również ZIMO zapowiedziało nową generację dekoderów, które wspierają funkcjonalność mfx. O ile Uhlenbrock potrafi tylko wczytać lokomotywę i jej funkcje do biblioteki MS2 czy CS2/CS3, to ZIMO ma pozwalać na zmianę parametrów dekodera na torze, wczytywanie dedykowanych ikonek danych funkcji itd - czyli pełna funcjonalność podobnie jak w dekoderach Märklina i ESU.
Märklin aktywuje już DCC w swoich dekoderach, więc możemy powoli mówić o pełnej uniwersalności wśród dekoderów.
Sieć trakcyjna Bartusia.
Przedwczoraj Bartuś znalazł na półce takie coś:
Ku mojemu zaskoczeniu pobiegł do makiety i zaczął ustawiać między torami.
Dziadek pomógł jak umiał i tak wyglądała trakcja na koniec dnia:
Dzisiaj Bartuś z dziadkiem usprawnili konstrukcję i w tej postaci do testów, jest to już rozwiązanie w pełni funkcjonalne.
Bartuś bezlitośnie wyłapywał wszystkie słabe strony rozwiązania.
Teraz lokomotywa z podniesionym pantografem, bez zająknięcia, przejeżdża przez łączenia na wolnostojących słupach trakcyjnych.
EU-07 457 Schlesienmodelle przy zasileniu prądem już by pojechała.
Materiał - drut stalowy fi = 0,8 mm pokryty miedzią.
Magnesy neodymowe fi = 3,0 mm wysokość 2 mm.
Haki podwójne do ogrzewania podłogowego.
Sieć daje się błyskawicznie ustawiać i regulować. Słupy będą miały podstawy magnetyczne.
Mam pytanie o szyny w torach C Marklina. Jaka jest ich wysokość? Otóż ktoś próbuje mnie przekonać że w zestawach dla dorosłych są tory o wysokości 2,1 mm natomiast w zestawach typu Start Up mają 2,3 mm. Czy tak jest faktycznie?
Mam pytanie o szyny w torach C Marklina. Jaka jest ich wysokość? Otóż ktoś próbuje mnie przekonać że w zestawach dla dorosłych są tory o wysokości 2,1 mm natomiast w zestawach typu Start Up mają 2,3 mm. Czy tak jest faktycznie?
Google C-Gleis 2,3 mm kojarzy z Marklinem. natomiast C-Gleis 2,1 mm z TRIX.
Stary tabor Marklina może mieć kłopoty na 2,1 mm z uwagi na wyższe obrzeża obręczy