Tutaj też to widać:
Fotki z:
http://enkol.pl/Tabor:Lw-00483
oraz
https://pl.wikipedia.org/wiki/Lyd1
Widzę tez większą różnicę tutaj:
Za dużo tego. Chyba trzeba będzie z powrotem zrobić więcej stopni na rogach... i wykonać pierwotny numer boczny lub jakiś odpowiadający typowi Wls150. Widać, że - z tego co widzę - różnica długości występuje po stronie dłuższego przedziału maszynowego w Wls180.
Zdjęcia: http://rail.phototrans.eu/14,88844,0,FabLok_Wls150_Lyd1_308.html i https://szynowe.pl/4images/details....ch&sessionid=45863a28e347f8366f8e909a1c91cf23
Kolego @Dobrzyn .... dzięki za uwagę dot. różnicy pomiędzy z pozoru tak samo wyglądającymi typami
Nieświadomy byłem.
Czyli Lyd1-252 odpada.... jak i tabliczki Zastal.
Cdn...
Fotki z:
http://enkol.pl/Tabor:Lw-00483
oraz
https://pl.wikipedia.org/wiki/Lyd1
Widzę tez większą różnicę tutaj:
Za dużo tego. Chyba trzeba będzie z powrotem zrobić więcej stopni na rogach... i wykonać pierwotny numer boczny lub jakiś odpowiadający typowi Wls150. Widać, że - z tego co widzę - różnica długości występuje po stronie dłuższego przedziału maszynowego w Wls180.
Zdjęcia: http://rail.phototrans.eu/14,88844,0,FabLok_Wls150_Lyd1_308.html i https://szynowe.pl/4images/details....ch&sessionid=45863a28e347f8366f8e909a1c91cf23
Kolego @Dobrzyn .... dzięki za uwagę dot. różnicy pomiędzy z pozoru tak samo wyglądającymi typami
Czyli Lyd1-252 odpada.... jak i tabliczki Zastal.
Cdn...
Ostatnio edytowane: