Parowóz od 2013 stacjonował w Czeskich Velenicach gdzie miał być poddany renowacji i naprawie po serii pechowych awarii. Były to dobrze prosperujące zakłady naprawcze, gdzie dokonano głównych remontów wielu parowozów. Jednak już w 2013 kiedy został tam przetransportowany wspomniany 01 1102 zakład uległ przekształceniom własnościowym i wstrzymano wszelką działalność, zakład ogłosił bankructwo. Od 2018 próbowano "wydostać" parowóz wraz z wagonami z Czeskich Velenic, co było blokowane przez syndyka, ale ostatecznie się udało ostatecznie jesienią 2021. Wagony trafiły do Halberstadt, parowóz do Malowa Bahnwerkstatt. Parowóz ma uszkodzony cylinder, zestawy kołowe i wiele innych uszkodzeń. Przywrócenie go do ruchu jest możliwe ale wymagałoby ogromnych nakładów finansowych. Mówi się więc, że będzie eksponowany w stacjonarnym muzeum po podstawowym przygotowaniu do tego. Do ruchu najprędzej zapewne wrócą wagony.