@Harry Potter , coś chyba trochę pomieszałeś z tymi numerami.
Słoweńskie lub chorwackie jednostki (EN71) otrzymały numery 100-1xx, a (EN57), 223 na przykład w KŚ.
201, 202, 203 .... to polskie składaki.
EN57-201 (gładkie pudło - wszystkie wagony), to była katowicka jednostka, składak. Już nie istnieje.
Cos takiego jak 3001, 3002 i chyba 3003 też, czyli ściagniete ze Słowenii, ryflowane jednostki, wyposazone w Polsce w deskę klozetową na czole, rzeczywiście jeżdżą w KŚ. Ale to jeszcze u Was w SKMW miały takie numery, 3001, 2, 3.
Chyba że piszesz o ich słoweńskich numerach taborowych z SŻ.
Słoweńskie lub chorwackie jednostki (EN71) otrzymały numery 100-1xx, a (EN57), 223 na przykład w KŚ.
201, 202, 203 .... to polskie składaki.
EN57-201 (gładkie pudło - wszystkie wagony), to była katowicka jednostka, składak. Już nie istnieje.
Cos takiego jak 3001, 3002 i chyba 3003 też, czyli ściagniete ze Słowenii, ryflowane jednostki, wyposazone w Polsce w deskę klozetową na czole, rzeczywiście jeżdżą w KŚ. Ale to jeszcze u Was w SKMW miały takie numery, 3001, 2, 3.
Chyba że piszesz o ich słoweńskich numerach taborowych z SŻ.
- SKMWA 201+203*
-EN57- 3001+...i tu w tym momęcie się zakręciłem i pewny na 100% nie jestem, ale kojarzy mi się 3003 ( ale mogę się mylić)...
Pozdr,...
*)14WE- 1xx
EN57 (Chorwatki)- 2xx
19WE -3xx
27WE-4xx
35WE-5xx
31WEba-6xx
45WEa-7xx
Wynajmy z SKMT i ZPR Łuków niemiały odzielnej numeracji SKMWA...