Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Uprzejmie informujemy, że forum będzie niedostępne od godziny 22 w dniu 11 lutego 2025 do godzin popołudniowych 12 lutego 2025. Będziemy prowadzili prace administracyjne na serwerze. Pozdrawiamy Administracja.
Kibel w dość egzotycznych barwach, zważywszy relację (Poznań Gł. - Łódź Kal.) opuszcza Zduńską Wolę i za chwilę przejedzie pod wiaduktem "Węglówki". 25.02.2017r
EN57-614 stojący na terenie Podkarpackiego oddziału Przewozów Regionalnych gdzie zostanie dokonana jego fizyczna likwidacja
[DOUBLEPOST=1489606755][/DOUBLEPOST]EN57-1169 stojący na torach postojowych stacji Rzeszów Gł.
[DOUBLEPOST=1489606958,1489606585][/DOUBLEPOST]Kasacja EN57-616 w Rzeszowie
Znalazłem u siebie na dysku takie oto, sklejone z dwóch, zdjęcie.
Ot, poniedziałkowe przedpołudnie, 31.10.2005 w Zduńskiej Woli. Co my tu mamy? Na torze 1 - EN57 do Chorzewa Siemkowic, na dwójce do Łodzi Kaliskiej, trójce - do Sieradza, dalej skład z Inowrocławia lub Piotrkowa Kujawskiego i w tle czekający na zatrudnienie EN57... W sumie 5
W EW55 siedzenia były z drewnianych listew, zresztą tak jak we wszystkich w tamtym czasie EW51-54. Były dość wygodne. Przede wszystkim nie miały oparcia. Niejednokrotnie przez oparcie druga osoba miała trudności z zajęciem miejsca, gdy przy oknie siedziała jakaś tęgawa teściowa lub jakiś "zmęczony" po pracy dość obszernie się rozsiadł i ... zachrapał.
Nowością w EW55 były aluminiowe śmietniczki pod oknami.