• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Koleje Szwajcarskie

Tomasz Sauer

Znany użytkownik
FREMO Polska
Reakcje
2.044 96 4
Racja- oznaczenia pomyliły mi się z normalnotorowymi. Tak czy tak, te wagony motorowe były fajne:) A Gem 4/4 jeszcze działają?
Pozdraw
Storch
Gem 4/4 mają się dobrze.880
sct04.jpg

801 Steinbock nawet spotkałem we wrześniu ubiegłego roku, niestety spotkanie było bardzo przelotne, wymiany składów na stacjach są bardzo sprawne, a ja miałem zły dzień by za nią gonić.
 

SBB460

Aktywny użytkownik
Reakcje
79 0 0
Żyje wątek czy już nie żyje?
Roco wydało model Re 420 w malowaniu historycznym Swiss-Express, w epoce VI z rewizją 2012 i numerem EVN. 2 lokomotywy w tym malowaniu prowadziły i prowadzą chyba do dzisiaj składy w ruchu pasażerskim w Szwajcarii.
Re 420 w takim malowaniu Roco wydało już jakieś 15 lat temu - w epoce IV i V z pantografem połówkowym
Zobacz załącznik 1025109 Zobacz załącznik 1025110
Roco wydało w 09/2004 Re 4/4 II 11141 SBB w malowaniu Swiss-Express z klasycznym pantografem pod numerem 63842.
Nie jest mi wiadomo o innym wcześniejszych wydaniach modelu, w tym malowaniu, przez Roco.
Ponadto lokomotywy Re 4/4 II Swiss-Express mają konstrukcyjnie wydłużoną czołownicę do zabudowy sprzęgu samoczynnego.
 
Ostatnio edytowane:

Ropu

Znany użytkownik
Reakcje
1.331 25 2
Mam zarówno Piko jak i ESU.
Obaj producenci zrobili je bardzo porządnie - nic nie odpada, jeżdżą cichutko na fabrycznych dekoderach.
ESU ma metalową budę i elektrycznie podnoszone odbieraki prądu.
Nie podejmę się oceny prawidłowości odwzorowania, bo się na tym nie znam na tyle plus wyszło już tyle wersji z całego okresu użytkowania, że trudno się połapać w tych zawiłościach.
Moim zdaniem nieważne który weźmiesz będzie to dobry wybór.
 

Tomasz Sauer

Znany użytkownik
FREMO Polska
Reakcje
2.044 96 4

Harry Potter

Znany użytkownik
Reakcje
2.991 79 12
Niestety Ge 4/4 II mimo modernizacji chyba powoli ustąpią miejsca "plasticzanym potworkom" jak mawia kolega Nemo, tak to w życiu bywa, szkoda tylko że Stadler idzie na łatwiznę i styl Capricorna, czy Flirta, zamiast niepowtarzalnej mordki Allegry, która prezentuje się przepięknie na górskich szlakach mimo "plasticzanego charakteru".
Co do Allegry, to fakt, ta "morda" ma swój styl, ale generalnie jakbym widział Flirta pierwszej generacji ( ER75 jeżdżące np w Kolejach Mazowieckich) na wąskim.
Capricornem to nic innego jak wąskotorowa wersja Flirta trzeciej generacji ( ER160 także w Kolejach Mazowieckich) Pomijam jakieś tam korporacyjne wytyczne, co do unifikacji konstrukcji w celu obniżenia kosztów produkcji...
Ale z artykułu wychodzi mi że raczej mają zastąpić Gem 4/4 - te z tego co mi się kojarzy mają opcje spalinowo - elektryczną jak wspomniane nówki...

Pozdr,...
 

Podobne wątki