Zdjęcie jest za kiepskie i w dodatku czarno-białe, żeby wyrokować o szczegółach (a już na pewno nie o tym, czy pas jest żółty czy złoty), ale ja obstawiałbym lata późniejsze, o czym mogą świadczyć całe jasne drzwi kuszetek. Logo CIWL było zwykle na środku długości wagonu, a tu widać wyraźnie, że znak jest przesunięty, właśnie tak, jak miało to miejsce ze znakiem TEN. CIWL był niezależnym przewoźnikiem (miał nawet swój numer UIC), ale w 1971 roku z różnych powodów jego wagony sypialne zostały przejęte (na zasadzie zakupu lub wynajmu) przez zarządy kolejowe kilku krajów. W oparciu o tę flotę powstał tzw. "wspólny park wagonów TEN". Do tego wspólnego parku weszły także wagony zachodnioniemieckiego przedsiębiorstwa DSG. Później nazwą TEN określano sieć połączeń nocnych, tworzonych na zasadzie porozumienia między kolejami różnych państw, na podobnej zasadzie, jak sieć Eurocity, a wcześniej TEE.