To jeszcze nie koniec zabaw z Mistralem.
w 55' długość składu oscylowała pomiędzy 13 - 18 wagonów, tak do wiadomości przy kompozycji składu w skali H0.
Rok 56' przyniósł dalsze cięcia czasowe i cała podróż z Paris do Nice zamykała się w 10H47.
Dzięki dostawom A8 myfi i A5 myfi 5083 składy Mistrala stają się jednolite wagonowo.
Wagony ogrzewcze ex PO Dsyi numery 28912, 28910, 28906 i 28905 zostają przebudowane na wagony generatorowe myfi 59001-59004, piąty wagon pojawia się dopiero w 1960r numer 59005.
Wagony CIWL: zaadaptowane Pullmany 4151, 4161, 4163 ex Cote d'Azur 28 miejscowe i 3353, 3355, 3358 52-miejscowe. Używano jeszcze 3342 i 3345 56-miejscowe, które otrzymały wózki Schlieren.
Zima 1956-1957 przynosi redukcję w ilości wagonów (ale chyba też całego pociągu na odcinku z Marsylii do Nicei, powodem jest kryzys SUEZ i embargo na dostawy ropy.
Perturbacje kończą się na wiosnę 57', pociąg jest trasowany na C-150 i Paryż-Nicea zamyka w 10H42,prędkość nie zmieniła się do 30 maja 1965r kiedy
C-160 na trasie z Paryża do Lionu.
Ostatni raz z wagonami typ 56 mistral pojechał 8 lutego 1969r -(cały skład z uwzględnieniem wyczepiania w Lionie i Marsylii)
Paris-Nice: Dsx, Wsu, WRu, 4x A8, A5 i A8
Paris-Marseille 5x A8
Paris-Lyon 4x A8 i WR.
W ramach kontynuacji i uzupełnienia opis Mistrala -Andrzeja Haraska:
http://forum.modelarstwo.info/threa...s-oryginały-i-modele.36515/page-3#post-666637