Wie, ale pytanie jest mocno nieprecyzyjne. Dlatego że parowóz 140C był produkowany we Francji przez S.A.C.M. (Belfort), Schneider (Le Creusot) i Fives-Lille (Lille),
a w czasie I Wojny w Wielkiej Brytanii przez North-British, Nasmyth-Wilson i Vulcan Foundry. Czyli 6 producentów, 340sztuk i jeszcze różne wersje dla poszczególnych kompanii.
Etat 140C do 1938r byly czarne z czerwonymi obwódkami i 3 złote obręcze na kotle. Złote obwódki wokół okien. Tabliczki na boku budki i na boku tendra. Belka zderzakowa czerwona z napisami (malowanymi). Kolor czarny satyna albo nawet błysk, w żadnym wypadku mat, lokomotywy Etat były woskowane a nie ropowane. Co do osprzętu to warto było by wiedzieć jaki numer chcemy odtworzyć, dla Etat charakterystyczna była płaska dymnica, lokomotywy w miarę upływu lat były modernizowane, więc zmieniał się osprzęt. Wczesne wersje miały pompę compound i wydech Lemaître. Występowały różne tendry i inaczej wyglądał pałąk na tendrze (Etat miało kanciasty, SNCF z lat 50tych okrągły). Tabliczki i osłony na budce ze względu na sieć trakcyjną to już lata powojenne.
W jakiej lokomotywowni były eksploatowane w Polsce 140C i czy istnieją zdjęcia? Numery?
Francuskie lokomotywy pojawiały się w lokomotywowni Lublin, prawdopodobnie stacjonowała 140C, pociągi z więźniami do obozu przyciągały francuskie Pacyfiki wraz z francuską , obsługą- francuska służebność wobec okupanta była bezgraniczna, wiem to z francuskich opowieści, jak maszyniści sami się zgłaszali...