Szukałem dość długo zdjęć z okresu sprzed 1939 roku na których te dwa maszty by już były, ale nie udało mi się takich znaleźć....
Nie koniecznie musiały być przed 1939, stacja była odbudowywana, więc może w trakcie ponownej elektryfikacji w I połowie lat 60-tych, wykorzystano np. poniemieckie maszty, stojące "bezużytecznie" w innej lokalizacji. Konstrukcja masztów (zwłaszcza tego na pierwszym planie) wskazuje na pochodzenie niemieckie. W w/w zaprezentowanym artykule są m.in. fotografie identycznego masztu, oraz bardzo podobnego do tego, stojącego bardziej w dali, słabiej widocznego (stąd piszę tylko o dużym podobieństwie), który wydaje się ma nieco "lżejszą" konstrukcję od tego z pierwszego planu (np. różnice w budowie dolnej części masztu). Takie maszty też są na fotografiach w artykule, opisane jako elementy byłej sieci trakcyjnej ŚKG.
PS. Istnieje też prawdopodobieństwo, że to sami Niemcy zmodernizowali sieć trakcyjną np. w 1939, w czasie wojny itp., stąd historyczne fotografie tego miejsca, tylko z całego okersu funkcjonowania ŚKG, albo z pierwszych lat powojennych, dałyby odpowiedź na pytanie, czy maszty koło dworca stoją na swoich pierwotnych miejscach, czy są np. wtórnie ustawione w czasach PKP.