Dlaczego traktor pod górkę ma się zatrzymać z przyczepami a nie pociąg co jedzie "prawie" po płaskim? Przypomnę że są przystanki "na żądanie" i pociąg potrafi się zatrzymać gdy pasażer na peronie. Stop dla pociągu i będzie bezpiecznie na takim skrzyżowaniu.
Wyobraź sobie, że zdjęcie do jakiego dałeś komentarz, wygląda tak jak poniżej...
... a to co napisałeś, ma następującą treść:
"Dlaczego traktor pod górkę ma się zatrzymać z przyczepami a nie samochód co jedzie "prawie" po płaskim? Przypomnę że są przystanki "na żądanie" i samochód potrafi się zatrzymać gdy pasażer chce np. siku. Stop dla samochodów i będzie bezpiecznie na takim skrzyżowaniu".
A teraz pytanie. Czy uważasz, że samochody jadące szosą - jak na fotomontażu wyżej, powinny mieć znak stopu i zatrzymywać się w celu przepuszczenia traktora (ale i wszystkich innych pojazdów) jadących drogą gruntową ? Bardzo proszę o odpowiedź.
Jeżeli odpowiesz TAK, da to wszystkim do myślenia, że faktycznie myślisz o bezpieczeństwie kierujących na tego typu drogach gruntowych, natomiast jak odpowiesz NIE, będzie to znaczyło, przynajmniej dla mnie, że argumenty jakie podałeś (z traktorzystą) są infantylne i irracjonalne, bo sytuacja na obu fotografiach (dla traktorzysty) jest identyczna. Możesz też nie odpowiadać, ale wówczas zastanów się nad tym co piszesz i pomyśl, że Twoje pomysły o poprawie bezpieczeństwa, w temacie samochód vs pociąg, można w prosty sposób przełożyć na samochód vs samochód, a wówczas, może sam spostrzeżesz, jak są one irracjonalne. Bez urazy oczywiście.
-
3
-
2
- Pokaż wszystkie