Stacja Andover, południowy region Hampshire w południowo-wschodniej Anglii. Stacja kolejowa jest dość wyeksplatowana. została wybudowana i oddana do użytku w 1854 roku, jednakże już od początku była dość pechowa. Przy samej budowie zginęło 12 robotników, a w 1856 roku na stacji eksplodował kocioł parowozu, który w znacznym stopniu zniszczył budynek i pierwszy peron. Po odbudowie znów na krótko nacieszyła sie spokojem. W 1896 roku pożar strawił część budynku stacyjnego i całą lokomotywownię, zginęło 20 osób w tym pięciu strażaków. Do dnia dzisiejszego z trzech peronów ostały się tylko dwia. Peron pierwszy przy budynku stacyjnym oraz peron drugi z jednym torem czynnym w kierunku Basingstoke. Reszta ulega powolnemu zapomnieniu. Perony wymagają szybkiego remontu ponieważ ostatni remont został wykonany dość szybko i nie chlujnie w 1980 roku. Od tego roku nie było większego remontu, a przez stację oprócz pociagów dalekobieżnych, które się nie zatrrzymują przejeżdżają też składy kolejowo-towarowe z znaczną prędkością:
Widok pierwszego peronu i budynku stacyjnego z drugiego peronu:
nieczynny trzeci tor na drugim peronie:
Wjazd na pierwszy peron Class 159006:
Odjazd:
Tutaj taki widoczek:
Jak widać peron drugi jest dość stary. Problem w tym, że pasażerowie w godzinach szczytu nic sobie nie robią z ostrzeżeń pracowników kolei. Składy kolejowe, ktore nie zatrzymują się na stacji zjeżdzają z górki, podmuch jest dość silny. Ci którzy stoją za linią żółtą czytając gazetę są automatycznie wciągani przez taki skład kolejowy. Dlatego Andower jest pechową stacją o wysokim wskaźniku śmiertelności. Perony też są ciekawie oznaczone . Peron pierwszy posiada oznaczenie 1 i z całkiem przodu 2, natomiast peron drugi tylko 2.
Widok pierwszego peronu i budynku stacyjnego z drugiego peronu:
nieczynny trzeci tor na drugim peronie:
Wjazd na pierwszy peron Class 159006:
Odjazd:
Tutaj taki widoczek:
Jak widać peron drugi jest dość stary. Problem w tym, że pasażerowie w godzinach szczytu nic sobie nie robią z ostrzeżeń pracowników kolei. Składy kolejowe, ktore nie zatrzymują się na stacji zjeżdzają z górki, podmuch jest dość silny. Ci którzy stoją za linią żółtą czytając gazetę są automatycznie wciągani przez taki skład kolejowy. Dlatego Andower jest pechową stacją o wysokim wskaźniku śmiertelności. Perony też są ciekawie oznaczone . Peron pierwszy posiada oznaczenie 1 i z całkiem przodu 2, natomiast peron drugi tylko 2.