Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
I znowu ta idiotyczna, dziennikarska informacja "Badanie alkomatem 40-letniego maszynisty wykazało, że był trzeźwy". Pewno jeszcze głupkowaty prokurator pytał czy ten zrobił wszystko aby zatrzymać pociąg. Swoją drogą co robił pracownik osłaniający w tym przypadku miejsce pracy? ...
No ale co w tym dziwnego czy niewłaściwego? Przy każdym wypadku sprawdzana jest trzeźwość wszystkich jego uczestników, niezależnie od tego, czy ktoś jest winny wypadkowi, czy nie. Ja nie widzę w tym niczego złego.
No ale co w tym dziwnego czy niewłaściwego? Przy każdym wypadku sprawdzana jest trzeźwość wszystkich jego uczestników, niezależnie od tego, czy ktoś jest winny wypadkowi, czy nie. Ja nie widzę w tym niczego złego.
Znowu kolejna wtopa Policji. Co ma wspólnego z wypadkiem przywrócenie ruchu kolejowego z Ustki do Lęborka? Chyba że jakiemuś dziennikarzynie kierunki się pomyliły. Jak zwykle badanie wykazał, że maszynista był trzeźwy a lokalny szofer również...
Znowu kolejna wtopa Policji. Co ma wspólnego z wypadkiem przywrócenie ruchu kolejowego z Ustki do Lęborka? Chyba że jakiemuś dziennikarzynie kierunki się pomyliły. Jak zwykle badanie wykazał, że maszynista był trzeźwy a lokalny szofer również...
Kierunek akurat dobry gdyż relacja Przemyśl-Ustka ma po trasie takie punkty: Lębork>Charnowo(dzwon)>Ustka
Niemniej stwierdzając po poziomie, artykuł zapewne pisany na odp.l
Kierunek akurat dobry gdyż relacja Przemyśl-Ustka ma po trasie takie punkty: Lębork>Charnowo(dzwon)>Ustka
Niemniej stwierdzając po poziomie, artykuł zapewne pisany na odp.l
No wiesz. Pismak spojrzał na mapę i mu wyszło, że pociąg z Ustki do Przemyśla jedzie po logicznej trasie a nie "cofa się do tyłu" przez Koszalin, Poznań
Policja ma procedurę, sprawdza trzeźwość każdego kierującego, który uczetsniczył w wypadku. Trudno za to winić opisującego zdarzenie, czy samych funkcjonariuszy.
Zastanawiam się jedynie, czy gdyby maszynista nie był trzeźwy, ale jechał prawidłowo, byłby uznany za winnego? Wobec oczywistej niemożności wyhamowania przed zderzeniem.
Na zdrowy rozum nie powinien być uznany za winnego wypadku, ale mógłby (i chyba powinien) zostać ukarany za jazdę w stanie nietrzeźwości i spowodowanie potencjalnego zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu. Ale to już byłaby decyzja sądu, a jak to bywa, to...
Zastanawiam się jedynie, czy gdyby maszynista nie był trzeźwy, ale jechał prawidłowo, byłby uznany za winnego? Wobec oczywistej niemożności wyhamowania przed zderzeniem.
Będzie uznany za winnego tak samo jak kierujący samochodem, tak samo jak w sytuacji kiedy będziesz jechać przepisowo ale pod wpływem i ktoś w Ciebie wjedzie to i tak Twoja wina jest.
I co Ci to da? Większość EZT nie posiada zderzaków na wierzchu a przy zderzeniu i tak nie ma czego zbierać z samochodu, to kierowca ma myśleć, on jest na straconej pozycji.
Kolego - nie wiem skąd się wziąłeś ale piszesz teksty na poziomie "pudelka" więc przejdź na tamte forum.
A moderatora proszę o zapanowanie nad poziomem dyskusji!
Ma @Bolutek racje. Mea Culpa. Źle spojrzałem. Nieszczęśliwy pociąg jechał w ostatnich chwilach linią 405 a nie 202. Niemniej dziennikarze powinni wykonać tą robotę, a nie śledztwo forumowe.