Jak najbardziej podsył na zimno.
Ale...
Z kilku powodów. Po pierwsze jeżeli by były połączone to na obu by były pantografy w górze, po drugie nie da się połączyć 4e z 303e. Więc wystarczy trochę dedukcji zamiast pisanie byle czego.
Podniesione patyki na obu maszynach nie są wyznacznikiem tego, że są one połączone na warkoczach do jazdy ukrotnionej - druga maszyna może jechać "na przyprzęgu", z własną obsługą.
Nie da się łączyć 4E z 303E, tak było od zawsze, ale już nie jest.
Obecnie niskie numery po głownych, są modernizowane do typu 303E (303Eb) i tylko pudło jest 4E - można wiec zobaczyć z wyglądu niskie numery (4E) w trakcji wielokrotnej z wysokimi numerami(303E).
Dla osób niewtajemniczonych, spotkanie siódemek 4E i 303E, w trakcji wielokrotnej, może być równie dziwne jak to że w IC nie stosuje się kabli sterowania wielokrotnego w lokomotywach do tego jeszcze przystosowanych, posiadających gniazda sterowania.