• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie EU07/EP07

Pantograf

Znany użytkownik
Reakcje
1.017 63 25
To tak trudno prawidłowo opisać zdjęcie?
Nie bardzo rozumiem czego kolega się czepia :oops: Nie każdy jest detalista w tym i ja, nie notuje w zeszycie kiedy, co jak itd. o ile nie robię fot typowo po coś :gwizd: Te które tu przedstawiłem zrobiłem jako ciekawostka- ot co :rolleyes: Dla mnie liczy się to co jest na foto :D No ale dla Kolegi mogę pytać mechanika nawet o nr buta jeśli ma to tak wielkie znaczenie :giggle: Jest tez druga opcja (myślę ze lepsza dla Kolegi). Omijać moje wpisy :ostrozny:
 

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.590 73 0
O, tak .... trudno przyznać się do błędu. Zapewne nie trzeba się uciekać do notatnika / zdjęcie zrobione trzy dni wcześniej/ aby opisać je krótko w sposób następujący:
Pociąg dodatkowy na stacji Poznań Główny, z kibicami Lecha Poznań, udającymi się na mecz do Warszawy w dniu 9.05.15.
A serię, numer lokomotywy i logo przewoźnika widzę.
I wcale się nie czepiam. Proszę zauważyć, że starsi użytkownicy tego Forum potrafią opisać zdjęcie wagonu, podając jego pełny dwunastocyfrowy numer oraz miejsce i datę wykonania zdjęcia.
I to by było na tyle.....
 

Engineer

Aktywny użytkownik
Reakcje
697 54 1
Kilka strzałów z mojej wizyty w Poznaniu 2015-05-13 (zdjęcia robione starym kompakcikiem Samsunga)

EU07-306 za chwilę odjedzie w kierunku Gdyni:
EP07-1054 gotowy do wyścigu z "rodzynkiem" :)
Trafiła się też "świnka" EP08-001 ciągnąca TLK do Gorzowa
...i na koniec mój osobisty EP07-383 na czele TLK "Gwarek", którym wróciłem do domu:
Jakiś czas temu dyskutowałem z paroma kolegami (także z poza branży) n/t moich spostrzeżeń i wniosków do których doszedłem, a dotyczących "najnowszych" malowań i doboru barw taboru po poszczególnych naprawach okresowych i dokonywanych w poszczególnych zakładach naprawczych.

Od pewnego czasu na naszych torach jakaś masakra jest z malowaniem taboru, tudzież siódemek z paskudnym "wyrywającym się i dominującym" błękitem, który zastępuje niestety ten szary (który zdecydowanie był lepiej trafiony i komponujący się z całością tego malowania), oraz pseudoklasycznego "rodzynka" w postaci EP09.

Ku mojemu zaskoczeniu, okazało się, że nie jestem odosobniony...

Świetnym przykładem są ładne zdjęcia Kolegi, gdzie widać dobitnie, przeskalowane napisy na czołach EP08-001 i EP07-1054 i fatalnie zmodyfikowane firmowe malowanie lokomotyw PKP IC wspomniany błękit, tutaj EU07-306 i EP07-1054.

A dziewiątka, niby klasyk, a halogeny pasują jak...

Wiem, wiem...

Ze starej syrenki nie zrobimy Ferrari, ale czy robiąc coś nie można tego robić dobrze zamiast robić coraz gorzej(?)
Tabor ma już swoje latka, ale czy to oznacza, że należy go charakteryzować na jeszcze starszego "trypla" niż jest...
 

Adam Okuń

Znany użytkownik
Reakcje
1.201 1 0
Z tymi błękitami to prawda. Gdy zacząłem niedawno robić zdjęcia lokomotyw i pociągów to myślałem, że mam jakiś problem z balansem bieli w aparacie ;). Jakoś tam szarość tak naturalnie pasuje.
 

Acid Rain 1973

Znany użytkownik
FREMO Polska
Reakcje
304 0 0
A propos "wszystko się może zdarzyć", braki taborowe PIC owocują takimi obrazkami. Łódź Dąbrowa, 2015.05.09, TLK 45102 "Doker"
IMG_8257.jpg
 

Gethvar

Znany użytkownik
Reakcje
229 4 0
A dziewiątka, niby klasyk, a halogeny pasują jak...

Wiem, wiem...

Ze starej syrenki nie zrobimy Ferrari, ale czy robiąc coś nie można tego robić dobrze zamiast robić coraz gorzej(?)
Tabor ma już swoje latka, ale czy to oznacza, że należy go charakteryzować na jeszcze starszego "trypla" niż jest...
A dziewiątka wygląda z halogenami mniej więcej tak:


Swoją drogą jeśli już robią lokomotywy w wersji klasycznej malowania, mogli by pójść o krok dalej i potraktować je jak jeżdżący eksponat i zostawić w stanie oryginalnym jeśli chodzi o reflektory, tak żeby mogły w takim właśnie stanie potem bezpośrednio z torów zjechać do muzeum, aczkolwiek boję się że wszystkie epoki zjadą, ale do fabryki polsilver , bo nikt nie będzie ich traktował jako pomnika techniki...
Tak przy okazji to wstyd że takie braki taborowe w jednej spółce a całkiem jeszcze nie stare lokomotywy w drugiej na bocznicach niszczeją... tak samo SU46 wszystkie dostało Cargo i albo niszczeją albo są "modernizowane" tak żeby nie mogły prowadzić składów osobowych a PKP IC i PR diesle wynajmują w Czechach...
 

Michał_P

Znany użytkownik
Reakcje
182 27 0
8 czerwca 2008 r. szlak Błonie-Teresin, okolice przystanku Seroki. Pociąg niezidentyfikowany, chociaż stawiam na TLK Kujawiak.
P1030737_filtered.jpg
 

Miko

Aktywny użytkownik
Reakcje
214 0 0
Swoją drogą, to nie raz jeden przewoźnik wynajmuje lokomotywy innemu przewoźnikowi. Jakiś czas temu, Koleje Śląskie wynajmowały EU07 od PKP Cargo
Ostatnio chyba PKP Intercity pożyczyło kilka siódemek od PKP Cargo. Poniżej zdjęcie siódemki PKP Cargo z pociągiem TLK.

EU07-203 Kraków Płaszów (2015-05-15), TLK 38202/3 USTRONIE relacji Kraków Płaszów - Sławno.
Normalnie pociąg powinien jechać do Kołobrzegu, ale w ostatnim czasie ma skróconą relację. Według rozkładu jazdy pomiędzy Sławnem a Koszalinem jest komunikacja zastępcza.
EU07-203 Krakow Plaszow (2015-05-15) - 150515_03254.jpg

EU07-203 Krakow Plaszow (2015-05-15) - 150515_03260.jpg
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Koleje w Polsce 5
Koleje w Polsce 7
Koleje w Polsce 3
Koleje w Polsce 4
Koleje w Polsce 7

Podobne wątki