Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Elektryczny zespół trakcyjny (ezt). Ten konkretnie to Stadler Flirt w wersji dla PKP IC, składa się z 8 członów, nosi oznaczenie ED160 i ma prędkość maksymalną 160 km/h - trudno to nazwać "szynobusem".
Czyli tak jakby ET41.
PS. Zawsze mnie dziwił podział lokomotyw na spółeczeńki po rozwaleniu PKP. Dlaczego takie lokomotywy jak EU07, SU46 dostało Cargo a nie Intercity czy PR...
Czyli tak jakby ET41.
PS. Zawsze mnie dziwił podział lokomotyw na spółeczeńki po rozwaleniu PKP. Dlaczego takie lokomotywy jak EU07, SU46 dostało Cargo a nie Intercity czy PR...
Bardzo obszerny temat. Po dokonaniu destrukturyzacji PKP spółki pasażerskie wzięły od Cargo tylko te lokomotywy które chciały a z tego co wiem to IC nie chciało SU46 chociaż dostali propozycję przejęcia jakiejś liczby.
A fakt rozwałki PKP to najbardziej debilny wymysł w historii kolei. Dalej nie chcę pisać bo musiałbym użyć w większości słów niecenzuralnych.
Bardzo obszerny temat. Po dokonaniu destrukturyzacji PKP spółki pasażerskie wzięły od Cargo tylko te lokomotywy które chciały a z tego co wiem to IC nie chciało SU46 chociaż dostali propozycję przejęcia jakiejś liczby.
A fakt rozwałki PKP to najbardziej debilny wymysł w historii kolei. Dalej nie chcę pisać bo musiałbym użyć w większości słów niecenzuralnych.
Zgadza się. Ale to nie było tak że Cargo nie chciało dać lokomotyw tylko odgórną decyzją w pierwszej wersji destrukturyzacji PKP lokomotywy i ich obsługa i utrzymanie przydzielono Cargo. Dopiero w roku 2008-ym kolejną odgórną decyzją podzielono lokomotywy, ludzi i lokomotywownie.
25-08-2018 Chabówka. EU07-045 Lokomotywa zezłomowana we wrześniu tego roku. Fotki znalazłem w czasie przeglądania wycieczek , zrobione słabym telefonem w czasie wycieczki parowozem OKz32-2 . EU07 oraz OKz32 podczas oblotów składów na stacji.
Ta EU07-045 na finiszu swojego żywota całkiem przyzwoicie się prezentowała. Aż dziwne, że żadne skanseny, muzea, czy stowarzyszenia nie pomyślą o pozyskaniu siódemki do kolekcji. Ceny oscylują zazwyczaj w okolicach 50 tys.zł. Nie jest to jakaś zawrotna kwota.To tylko równowartość 52 szt. EU07 PIKO
17.08.2023 EU07-067 z pociągiem InterCity Chełmoński relacji Świnoujście-Kraków Główny zjeżdża z mostu na Odrze w Nietkowicach. Tym zdjęciem chciałbym się ze wszystkimi przywitać.