• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

EN Jan Kiepura - zestawienie wagonów

ALA

Znany użytkownik
Reakcje
1.481 23 0
#61
Docteur nie dosyć, że ma kłopoty z dopasowaniem daty do faktów, to jeszcze nerwy go ponoszą ...

Ok, to ustaliilismy ze jezdzil z BWE i byla mozliwosc jazdy z JK. Ale czy RZECZYWISCiE jezdzil z JK? ktokolwiek ma zdjecie, badz inne informacje ktore mogloyby potwierdzic taki sklad prosilbym o wrzucenie info.

Dzieki!
Docteur Ci taką fotkę chętnie wrzuci, tylko się trochę Photoshopem pobawi ...
Poza tym jest tak, jak napisałem, więc nie łudź się, że ktoś Ci wrzuci nieistniejącą fotkę!
 

MichałK

Znany użytkownik
Reakcje
880 9 4
#62
Lokomotywa EU44-007, oklejona na czas EURO-2012 folią z wizerunkiem wrocławskiego stadionu, nie posiadała (i chyba nadal nie posiada, choć nie mam aktualnych informacji) systemu zabezpieczenia ruchu, stosowanego na kolejach niemieckich, w związku z czym kursowała wyłącznie w relacjach krajowych. Co za tym idzie, nie można było tej lokomotywy i w tym malowaniu, zobaczyć ani z pociągami Berlin-Warszawa-Express, ani z EN Jan Kiepura.
A to?


http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=4932&mode=search
 
D

Docteur

Gość
#63
Docteur nie dosyć, że ma kłopoty z dopasowaniem daty do faktów, to jeszcze nerwy go ponoszą ...
Kłopotów z datami i faktami raczej nie mam, po prostu obaliłem Twoją teorię o braku niemieckiego systemu zabezpieczenia ruchu w tej lokomotywie - jakoś wcześniej jeździła po sieci DB Netz. Gorzej, o własnych siłach dojechała najpierw z warsztatów OeBB w Linzu do zakładu Siemensa w Monachium-Allach, a potem również o własnych siłach dotarła do Polski. Jeśli faktycznie PZB na tej maszynie nie funkcjonowało/zostało zdemontowane to rzetelnie podałeś daty kiedy miało to miejsce oraz powód takiego stanu rzeczy, nieprawdaż? Już o rzetelności w podaniu numeru lokomotywy nie wspomnę.
Docteur Ci taką fotkę chętnie wrzuci, tylko się trochę Photoshopem pobawi ...
Licz się ze słowami, bo "fotoszopowanie" rzeczywistości to raczej Twoja specjalność. Jeśli masz kłopoty z pamięcią, to tu jest "odświeżacz": http://forum.modelarstwo.info/threads/makieta-modułowa.12345/page-5#post-208214.
Poza tym jest tak, jak napisałem, więc nie łudź się, że ktoś Ci wrzuci nieistniejącą fotkę!
Nic dodać, nic ująć - zaiste solidny wywód, poparty rzeczowymi argumentami. Niestety, wierszówki nie zapłacimy - za mało merytorycznej treści w tych znakach jest. Ale w "Świecie Kolei" zawsze możesz spróbować...
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
13.643 559 30
#64
Chwilę to trwało, ale mam wiadomości ze źródła, czyli z PKP Intercity. Wszystkie Husarze (10 szt.) były wyposażone w system kontroli prowadzenia PZB (system "Indusi") i zostały dopuszczone do ruchu w Niemczech, ale również w Czechach i Austrii. I teraz mała niespodzianka: nr 008 został z tej listy niedawno wycofany z powodu modyfikacji, dokonanych w związku z testami europejskiego systemu sterownia pociągiem ETCS (wchodzącego w skład szerszego systemu ERTMS, ale nie miejsce tu na szczegóły). Ta konkretnie lokomotywa została wyposażona w urządzenia ETCS. Wprowadzone zmiany spowodowały cofnięcie, czy raczej zawieszenie dopuszczenia tej maszyny do ruchu na kolejach zagranicznych. Wszystkie pozostałe 9 lokomotyw w dalszym ciągu mogą jeździć do wymienionych krajów.
 

mikl

Znany użytkownik
Reakcje
4.315 118 11
#65
Czy w/w zmiany o ktorych pisze Pan Andrzej moglyby miec wplyw na brak 008 w relacjach miedzynarodowych w trakcie gdy jezdzila w malowaniu wroclawskim? Bo wyglada na to ze jest jedyna ktorej brakuje w zestawach z EN JK.

jest Narodowy, Poznan, Gdansk, Polska, Niemcy, Czechy, Rosja, Ukraina i Dania.....
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
13.643 559 30
#66
Należałoby zestawić datę, od której lokomotywa straciła dopuszczenie na Niemcy z okresem, w którym nosiła to malowanie. Niestety, nie mam takich informacji, ale wygląda na to, że tak mogło być.
 
D

Docteur

Gość
#67
Chwilę to trwało, ale mam wiadomości ze źródła, czyli z PKP Intercity. Wszystkie Husarze (10 szt.) były wyposażone w system kontroli prowadzenia PZB (system "Indusi") i zostały dopuszczone do ruchu w Niemczech, ale również w Czechach i Austrii. I teraz mała niespodzianka: nr 008 został z tej listy niedawno wycofany z powodu modyfikacji, dokonanych w związku z testami europejskiego systemu sterownia pociągiem ETCS (wchodzącego w skład szerszego systemu ERTMS, ale nie miejsce tu na szczegóły). Ta konkretnie lokomotywa została wyposażona w urządzenia ETCS. Wprowadzone zmiany spowodowały cofnięcie, czy raczej zawieszenie dopuszczenia tej maszyny do ruchu na kolejach zagranicznych. Wszystkie pozostałe 9 lokomotyw w dalszym ciągu mogą jeździć do wymienionych krajów.
Wygląda na to, że korzystamy z jednego źródła ;) Gwoli uzupełnienia dodam tylko, że ostatnio jeden z naszych Taurusów jeździ do Pragi (obieg: EC110/Ex543/D406) i według zdjęć jest to właśnie maszyna z numerem 008. W najbliższym czasie będę gościnnie u naszych południowych sąsiadów, więc może uda mi się uwiecznić tę lokomotywę na zdjęciu.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
13.643 559 30
#68
Wygląda na to, że korzystamy z jednego źródła ;) Gwoli uzupełnienia dodam tylko, że ostatnio jeden z naszych Taurusów jeździ do Pragi (obieg: EC110/Ex543/D406) i według zdjęć jest to właśnie maszyna z numerem 008. W najbliższym czasie będę gościnnie u naszych południowych sąsiadów, więc może uda mi się uwiecznić tę lokomotywę na zdjęciu.
Być może, ale nie jest to informacja poufna, a jak najbardziej publiczna, więc mogła do nas dotrzeć różnymi drogami. A swoją drogą, w świetle tego, co mi powiedziano, to 008 nie powinien jeździć do Czech. Ale może ja nie do końca zrozumiałem i mój rozmówca miał na myśli wycofanie dopuszczenia tylko na Niemcy. O to już nie pytałem...
 

ALA

Znany użytkownik
Reakcje
1.481 23 0
#69
Chciałem tu coś odpisać nieomylnemu "Docteur"-owi, ale mi się odechciało. Głową BETONU nie przebiję, "Administratorem", jak widać na powyższym przykładzie, KAŻDY zostać może, tylko najgorzej jak się taki wszechwiedzący do błędu przyznać nie potrafi i miesza w głowie użytkownikowi, który zadał dość proste pytanie, na które ja, zgodnie z moją wiedzą, opartą na stanie faktycznym, prosto odpowiedziałem.
Jeszce raz powtórzę mikiemu: Lokomotywa EU44-008, w czasie, gdy była oklejona wizerunkiem stadionu Wrocław, nie wyjeżdżała poza granice kraju i w związku z tym nie prowadziła pociągów międzynarodowych BWE i EN.
PS. Jeszcze tylko jedno pytanko do Docteur-a: Ile napisałeś artykułów do Świata kolei (że się z takim "znawstwem" o tym wypowiadasz)?
 

mikl

Znany użytkownik
Reakcje
4.315 118 11
#70
Witam,

Czy ktoś z kolegów forumowiczow posiadających sliperetke z zestawu ACME ma problemy z skretami wózków? W moim zestawie praktycznie nie ma możliwości ich poruszania chyba że się ma nerwy ze stali gdyż co skręt części odstające od wózka odbijają się o budę wagonu?

Pozdrawiam

Michał
 

mikl

Znany użytkownik
Reakcje
4.315 118 11
#72
Problem w tym że one w ogóle nie dają rady się wychylac poza obręb pudła. Nawet na rozjazdach nie daje rady. Dziwi mnie to bo z restauracyjnym nie ma żadnego problemu a tego co widzę wózki maja takie same:(
 

mikl

Znany użytkownik
Reakcje
4.315 118 11
#75
Wyglada na pierwszy kwartal przyszlego roku

your requested LS articles are now ready to preorder. Please find links below.
We await the articles in the first quarter 2014.
If you take a reservation, we will inform you, when they are on stock and than, you can decide, if you want to buy.

48002
http://www.modellbahnshop-lippe.com...0-0-0-0-18-5-2-0-gatt-de-t-0/ein_produkt.html

48003
http://www.modellbahnshop-lippe.com...1-0-0-0-18-5-2-0-gatt-de-t-0/ein_produkt.html

48004
http://www.modellbahnshop-lippe.com...-0-0-0-18-10-2-0-gatt-de-t-0/ein_produkt.html
 

mair81

Znany użytkownik
Reakcje
2 0 0
#76
Niestety wagon restauracyjny z "Polonii" nie kursował z Kiepurą odkąd pojawił się husarz, a i Bautzeny89 w stanie fabrycznym / tillig 74747 / ciężko było spotkać. Niestety najczęściej od ery husarza jeździ wagon 155A stanowiący przebudowę z wagonu pasażerskiego.
 

mair81

Znany użytkownik
Reakcje
2 0 0
#78
W zestawie ACME są dwa : sliperetka i rest. DB. Sliperetka jeździ, ale w 2005r została przystosowana do przewożenia rowerów. Więc sliperetka z zestawu na pewno do husarza nie pasuje. Natomiast rest. DB nie jexdzi już z kiepurą. Ja pisałem że nie występuje już restauracyjny z zestawu "POLONII" w składzie kiepury tzn odkąd jest husarz. Rest. z Polonii i rest. z zestawu o którym pisałem na początku to nie są te same wagony.
 

mikl

Znany użytkownik
Reakcje
4.315 118 11
#79
Wiedzialem o restauracyjnym ale nie o sliperetce wiec dzieki za info. Mnie osobiscie przypadek braku przerobki czesci wagonu do przewozu rowerow nie odwiedzie od podlaczania jej do Husarza.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Koleje innych krajów 0

Podobne wątki