Nazwałem to w ten sposób (na bok) bo większość sytuacji tak wygląda, ale nie ma żadnego problemu żeby jechać prosto na dwa pomarańczowe 
Później jak mi czas pozwoli, pokaże Wam schemat podłączenia dla stacji z wieloma torami.
Styk (przełącznik krańcowy) przy każdym rozjeździe podaje nam stan niski na jedno, bądź drugie wyjście -zależnie od jego ustawienia - analogicznie do ustawienia rozjazdu, na schemacie taki przełącznik nawet wygląda jak rozjazd.
Przy każdym semaforze wyjazdowym montujemy moduł przekaźnika, który kiedy dostanie sygnał z rozjazdów, że przebieg ustawiono na jego tor, dołącza po prostu
swój semafor do linii komunikacji ze sterownikiem semafora wjazdowego.
To my decydujemy na które tory wjazd ma być z ograniczeniem, a na które bez. Sprawa jest na prawdę prosta, nawet dla nieelektroników
Przez całą długość stacji biegną tylko 2 przewody zasilania i dwa przewody komunikacji.
Reszta to jedna żyła łącząca ze sobą styki rozjazdów (od - do, od - do...)
Później jak mi czas pozwoli, pokaże Wam schemat podłączenia dla stacji z wieloma torami.
Styk (przełącznik krańcowy) przy każdym rozjeździe podaje nam stan niski na jedno, bądź drugie wyjście -zależnie od jego ustawienia - analogicznie do ustawienia rozjazdu, na schemacie taki przełącznik nawet wygląda jak rozjazd.
Przy każdym semaforze wyjazdowym montujemy moduł przekaźnika, który kiedy dostanie sygnał z rozjazdów, że przebieg ustawiono na jego tor, dołącza po prostu
swój semafor do linii komunikacji ze sterownikiem semafora wjazdowego.
To my decydujemy na które tory wjazd ma być z ograniczeniem, a na które bez. Sprawa jest na prawdę prosta, nawet dla nieelektroników
Przez całą długość stacji biegną tylko 2 przewody zasilania i dwa przewody komunikacji.
Reszta to jedna żyła łącząca ze sobą styki rozjazdów (od - do, od - do...)
Ostatnio edytowane: