Dokładnie tak jak napisał kolega Rysiek. Z tym że w oznaczeniach tego wagonu DB jest więcej nieścisłości. Do epoki IV brakuje liczby wymiany z oznaczeniem rodzaju wymiany czyli np; 21 RIV, lub 20 - , liczby zarządu czyli 80 przed DB I cyfry samokontroli. Dodatkowo skoro w tabeli obciążeń jest 21,0 t to z oznaczenia literowego powinna zniknąć litera k. Przy wymianie RIV powono jeszcze być po prawej stronie RIV w ramce.
Do epoki III znowu jest tego za dużo czyli z numeru najlepiej usunąć cyfrę 5 ze środka a z oznaczenia wagonu usunąć małe litery a liczbę 202 przerobić na 20, czyli usunąć ostatnią cyfrę 2. Będzie to trochę rozstrzelone ale względnie poprawne.
Teraz jeszcze kwestia zgodności pozostałych oznaczeń. Rozumiem że interesuje Ciebie rok 1953-ci tutaj nie wiem czy już stosowano tabelę obciążeń ABC. Czy jeszcze w prostszej formie jak w wagonie PKP. Trochę to niezbyt do siebie pasuje w kwestii podokresów epoki III. Także brakuje kalendarza smarowania.