Niżej moja propozycja sygnalizacji. Wprowadziłem prawidłową numerację torów. Proponuję tor 6 pozostawić jako boczny (bez jazd pociągowych). W związku w tym potrzebna jest wykolejnica po prawej stronie (po lewej stronie ochronę przebiegów pociągowych zapewnia rozjazd, kierujący na wprost, na żeberko). Semafory wjazdowe (A i H) są 2-ramienne, z ramionami niesprzężonymi, na których podawane są sygnały Sr 1, Sr 2 i Sr 3. Semafory wyjazdowe z toru 1 (B i G) są 1-ramienne i podają sygnały Sr 1 i Sr 2. Semafory wyjazdowe z torów 2 i 4 są 2-ramienne z ramionami sprzężonymi i podają sygnały Sr 1 i Sr 3. Gdyby tor 6 miał też być torem głównym dodatkowym, należałoby przy nim ustawić także semafory wyjazdowe 2-ramienne z ramionami sprzężonymi. Oczywiście w takim wypadku wykolejnica byłaby zbędna.
Pozostawiłem oznaczenia semaforów bez zmian, ale w realu między oznaczeniami w lewej głowicy i w prawej głowicy zostawia się rezerwę na ew. dodatkowe semafory w przyszłości. Tak że w prawej głowicy oznaczenia semaforów powinny zaczynać się nie od litery E, a od litery np. G. Wtedy po dodaniu (w przyszłości) semaforów przy torze 6, otrzymałyby one litery E i F, a oznaczenia istniejących już semaforów pozostałyby bez zmian i zachowana byłaby ciągłość oznaczeń.
Na rysunku dodałem tarcze ostrzegawcze (w odległości drogi hamowania od semafora) oraz wskaźniki W 5. W 5 powinny stać w takiej odległości od rozjazdu, żeby zmieścił się tam najdłuższy przewidywany skład manewrowy. Semafor wjazdowy powinien stać w odległości 100 m od W 5 - oczywiście w modelu tej odległości zwykle nie da się w skali zachować.
Tuż przed semaforami wjazdowymi można ustawić tarcze ostrzegawcze, odnoszące się do semaforów wyjazdowych z toru 1 (tzw. tarcze ostrzegawcze "przelotowe"), ale nie jest to obowiązkowe.