• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

1 (1:32) Budowa modeli w skali 1:32

OP
OP
spur 1

spur 1

Znany użytkownik
Reakcje
1.484 2 0
Platforma Res 424Z zmontowana, dł 622mm, waga 2kg,piaskujemy, malujemy, kalki,i bierzemy się za 401ka.
 

Załączniki

OP
OP
spur 1

spur 1

Znany użytkownik
Reakcje
1.484 2 0

Załączniki

Tempest

Znany użytkownik
Reakcje
638 3 0
Ładny most choć trochę brakuje mi imitacji nitów na elementach kratownicy, ale domyślam się że to ma być most do jeżdżenia a nie do oglądania. Czy w związku z tym, że pojawił się nowy segment dodasz po drugiej stronie "ringu" segment z peronem czy coś na końcu stacji ?
 
OP
OP
spur 1

spur 1

Znany użytkownik
Reakcje
1.484 2 0
Res 424Z gotowy, cysterna 406R gotowa, i jeszcze 223K, i jedziemy do Kołobrzegu na imprezę.
 

Załączniki

Tempest

Znany użytkownik
Reakcje
638 3 0
Niezły hałas generuje ten skład.
Czy te przyczółki mostu są na stałe przytwierdzone do segmentów czy na czas transportu można je zdemontować ?
I czy to wszystko wchodzi jeszcze do Twojego samochodu czy już przyczepka jest potrzebna ?
 

draccus

Znany użytkownik
Reakcje
768 0 0
OP
OP
spur 1

spur 1

Znany użytkownik
Reakcje
1.484 2 0
Tak, to zmodyfikowany ''Słonecznik''z magazynem ma 1000mm,a teraz ma 530mm, magazyn tez skrócony z 1020 na 800mm w originale nie zmieścił bym tego do samochodu.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.496 512 30
Na początek kilka uwag:
1. Semafor D powinien być przed rozjazdem, razem z Tz, a nie między rozjazdami (chyba, że to niedokładność rysunku).
2. Mam wątpliwości, czy potrzebne są Tz. Ja bym z nich zrezygnował, na tak małej stacji, przy urządzeniach mechanicznych, Tz są naprawdę wielką rzadkością.
3. Ponieważ pierwsze rozjazdy są na łuku, musiałbym zobaczyć dokładniej jak to wygląda, żeby zdecydować, które semafory wyjazdowe powinny być jedno-, a które dwuramienne.
4. Semafory oznacza się literami ze wzrastającym kilometrażem (od początku do końca linii), a schematy rysuje się od lewej do prawej strony, więc ten rysunek jest odwrócony. Ale to jest kwestia umowna, więc nie przywiązuję do tego większej wagi.