Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Pytanie do kolegi piotr66, jak przebiega przeróbka z wagonami 2 i 3 osiowymi niemieckimi na polskie oznaczenia do składu lokalnego?. Obiecał kolega zdjęcia, troszkę czasu mineło od 23 lutego 2019 roku.
pomarzyć dobra rzecz, przechodzę przez to w drodze do Lotto.......................
a na poważnie, formy kół do zmiany na 200 % ,ostatnie edycje już były na słabym poziomie...........
Ciężka sprawa, należy zrobić z grubej igły wybijak o przekroju kwadratu i z ściętym czubkiem,
następnie od środka tym przyrządem wybić trzpień przeciwskarpy z koła od wewnętrznej strony koła,
jeśli nie przelecisz tym wybijakiem między szprychami to zakrzyw go pod katem prostym ,
tak aby dało się go wepchnąć miedzy ostoją a kołem od jego wewnętrznej strony NIE PRÓBUJ METODY PODWAŻANIA
podważanie oderwie trzpień od przeciwkorby- słaby metal