Witajcie ,
dzięki za docenienia i komentarze.
Dziś mała przerwa od Hamburga, i udajemy się do znacznie piękniejszego miasta, Bielska-Białej
Początkiem lat 90-ych przyszła moda na sprowadzanie z zachodu wyżyłowanych autobusów(nie tylko zresztą), i zatrudnianie ich w komunikacji miejskiej. Bielsko, miasto po którym jeździło najwięcej typów Ikarusów w Polsce (możecie sprawdzić), również padło ofiarą tej chorej mody,
i zakupiło przez warszawską agencję leasingową cztery mercedesy O 305, w tym dwa przegubowe, numeracja w zakresie 731-734, były to ostanie
autobusy z tego zakresu numeracyjnego.Następnymi autobusami były Ikarusy 280.37 280.70 i cała gama serii 400 (405, 411, 412,415),
z racji tego że te modele posiadały już silniki spełniające normy Euro, numeracja zaczęła się z powrotem od zera.
Dzisiaj MB O 305 w malowaniu z roku 1992 zaraz po zakupie, rok produkcji 1986, skasowany 2007.
Ikarusy w Bielsku żyły dłużej, ale u nas je pieszczono
Model z warsztatu Michała, ale pierwsze oryginał;