No to będzie drugi piękny ogór na forum
Adam, nie będę Cię tu zasypywał fotkami, zrób sobie kawę albo drinka i obejrzyj sobie te albumy;
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.814777365625745&type=3
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.895636980873116&type=3
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.952380871865393&type=3
Na podstawie zdjęć z postępu Twoich poczynań, na pewno jeszcze musisz;
przenieść boczne kierunkowskazy pod gruby słupek znajdujący się za drzwiami kierowcy
zeszlifować zawiasy klap, ponieważ one były otwierane w dół, jak barek
Otwory wentylacyjne w klapach pewnie będziesz trawił, w pierwszej klapie jest ich pięć, w drugiej dwa rzędy po czternaście;
Zobacz załącznik 838415
jeżeli się zdecydowałeś na bagażnik, to i mocowanie drabinki trzeba zrobić, jak u Sławka;
Zobacz załącznik 838416
Jest też subtelna różnica między grubością listwy ozdobnej z przodu, i z boku pojazdu, inaczej by się weszło na klapkę od płynu;
Zobacz załącznik 838417
Zobacz załącznik 838418
w tym przypadku pokazałem dwa zdjęcia różnych pojazdów, czyli Jelcz 043 oraz 044, czyli już bez trileksów i z mieleckim silnikiem.
Ja w swoich modelach dałem Trileksy VK-modelle/scharzermodellbau, obecnie w ofercie herpy, a do 044 zrobiłem przeszczep z brekinowego Liaza.
Zobacz załącznik 838419
Kibicuję Ci gorąco, a o efekt końcowy jestem spokojny
P.S.
A większość błędów popełnionych przez brekinę wynika z tego że za wzorzec wzięli sobie niedokładnie odrestaurowany model skody;
Zobacz załącznik 838422