Statek typu samochodowiec: m/s Danube Highway (147,93 x 26,4 m, GT: 23,498 DWT: 7,788 ton, Year Built: 2006) “K” Line European Sea Highway Services (dok pływajacy No.5 - 216 x 35 x 8 m, DWT: 17,000 ton, żurawie dokowe: 2 x 20 ton
Statek pasażerski (ro-ro): Copernicus (150,3 x 23,4 m, GT: 14,398 DWT: 7,330 ton, rok budowy: 1995) Euroafrica Shipping Lines, ex. Moby Cargo (Livorno - Italy)
Ponton: Stralsund (DWT: 10,000 ton, 90 x 32 x 6,68 m) DEME Group
Holowniki: Centuar II (30,30 x 9,80 m ASD, GT: 337, uciąg na palu: 45 ton, rok budowy: 2007), Fairplay-II (DWT: 120 ton GT: 208, uciąg na palu: 30 ton, rok budowy: 1974), Tygrys & Leopard (DWT: 27 ton GT: 119), MSR Gryfia & Fairplay Towage
Barki samowyładowcze: - Geelvinck (77,2 x 11,37 m, GT: 1,403 DWT: 2.743 ton, rok budowy: 1975, pojemności ładowni: 1800 m³, Jan De Nul Group (dok pływający No.1 - 156 x 26 x 7,2 m, DWT: 7,200 ton, żurawie dokowe: 1x 8 ton & 1 x 10 ton - Nijptangh (77,2 x 11,37 m, GT: 1,403 DWT: 2.743 ton, rok budowy: 1974, pojemność ładowni: 1800 m³, Jan De Nul Group (Floating Dock No.1 - 156 x 26 x 7,2 m, DWT: 7,200 ton, żurawie dokowe: 1x 8 ton & 1 x 10 ton
Statek drobnicowiec: Fast Wil (79,78 x 11 m, GT: 1,391 DWT: 2.285 ton, rok budowy: 1985, Fast Group
Pogłębiarka nasiębierna ssąca ze smokiem wleczonym: Inż. Stanisław Łęgowski (KM Dredger L3) - 77,81 x 12,94 x 6,2 x 5,6 m, GT: 2,016 DWT: 3,002 ton, rok budowy: 1968), głębokość pogłębiania: 20-30 m, pojemność ładowni: 1,600 m3, łączna moc silników: 3060 kW