Rozkład jazdy w dniu dzisiejszym był taki (rozpiska godzinna w czasie rzeczywistym):
http://layer.uci.agh.edu.pl/~mczapkie/Train/tmp/modele/warsztat/fahrplan/ECrozkladgraf.gif
Po 2 godzinach ze względu na dużą ilość zwiedzających przyszedł nakaz aby jeździć operatywnie, coby zwiększyć częstotliwość kursowania składów,
jednak z moich notatek wynika, że w ciągu godziny ilość składów była podobna
(co jest logiczne bo rozkład był wyżyłowany pod maksymalną przepustowość).
Ale jeżeli nie widać różnicy, to po co się przemęczać, na spotkania otwarte rozkładu robić już nie będę.
Schemat układu jest tutaj:
http://img177.imageshack.us/img177/292/ecv30ee4.png
Wyszło dosłownie na styk, koniec stacji Szymona był kilka mm od ściany, a mój łuk prawie wchodził na schody.
Mimo wielu monitów wciąż niektórzy koledzy nie przygotowali porządnego schematu swoich modułów z zaznaczeniem które elementy są nierozłączne.
Kilka zdjęć, mam nadzieję że wkrótce pojawią sie inne lepsze:
stacja Strumień z bliska
http://layer.uci.agh.edu.pl/~mczapkie/Train/tmp/modele/KKMK2008/EC-DSCN0382.JPG
stacja Szymona i posterunek odgałęźny Pawła:
http://layer.uci.agh.edu.pl/~mczapkie/Train/tmp/modele/KKMK2008/EC-DSCN0389.jpg
organizacja wymaga pewnego dopracowania - obsługa była na widowni a widzowie na scenie
http://layer.uci.agh.edu.pl/~mczapkie/Train/tmp/modele/KKMK2008/EC-DSCN0386.jpg
Prefabetu w Elektrociepłowni nie było, ale prawdziwy niedaleko był
http://layer.uci.agh.edu.pl/~mczapkie/Train/tmp/modele/KKMK2008/EC-DSCN0391.jpg