• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Model fabryczny Schlesienmodelle - modele lokomotyw serii EU07/EP07

Lukjar

Nowy użytkownik
Reakcje
19 0 0
A ludzie z tymi dekoderami to szaleją i nic wyczytać nie umieją.
Po pierwsze znane i podane do publicznej wiedzy jest że ESU opublikowała pakiet dźwiękowy do 7. Więc standardowy pakiet ESU ma te same dźwięki tylko inny układ funkcji bo to jest pod Piko.
Jeśli spytać się w sklepie o wgranie pakietu od SM który był na jej stronie, zapewne sklep wam odmówi bo się nie chcą bawić w ryzyko kary za naruszenie praw autorskich. Ale prosicie o wgranie pakietu ESU i jak przyjdzie dekoder to musicie tylko zmienić kilka CV. Każdy kontroler dcc to może i macie dekoder jak od SM / Elvisa.
Nawet z ESU pakietem dekoder będzie działać tylko światła będą nieprawidłowe.
Jak ktoś chce na łatwiznę to kupuje programator i parę kliknięć i gotowe. Ja osobiście zrobiłem obie opcje. Po pewnym czasie dodajesz kondensatory i inne funkcje i szybciej jest po prostu zainwestować w programator.

Kompletna łatwiznę to kupić od SM i mieć spokój a dodatkowa cena to wartość nie bawienia się w te metody i podziękowanie dla zespołu który to przygotował.
 

am-70

Znany użytkownik
Reakcje
6.754 119 1
Informacje z Facebooka - Schlesienmodelle

Przegląd modeli lokomotyw serii EU/EP07 na rok 2024.
EP07-361 2022 Epoka VI, II kwartał (przedsprzedaż pl).
EP07-312 2023 Epoka VI, III kwartał.
EP07-330 2015 Epoka VI, III kwartał.
EU07-359 2014 Epoka VI, IV kwartał.
Pierwsze modele były planowane na I kwartał 2024, jednak przesuwamy je na II kwartał 2024. Powód jest zmiana podwozia metalowego. One jest dopasowane na dwa prostokątne głośniki i zgarniacz będzie przykręcany do podwozia. Zgarniacz będzie z plastiku ABS i już nie POM.
430130304_933833992079569_2719372857142850209_n.jpg

430097514_933833982079570_5632148114422996230_n.jpg

430023289_933833972079571_7879880952319667122_n.jpg

431683993_933834055412896_1181719189419192294_n.jpg
 

Laku

Aktywny użytkownik
Reakcje
425 25 1
Panie Robercie jeśli mógłby pan doprecyzować:
Czy to będą już "nieokrojone" z sygnałów płytki i zapowiadany kiedyś SoundLab?
 

Rozjazd

Znany użytkownik
Reakcje
2.051 141 7
EP07-361 oraz EP07-330 powinny mieć pantografy z podwójnym ślizgiem, w przeciwieństwie do tego co jest pokazane na wizualizacji. Czy modele produkcyjne będą miały prawidłowe pantografy?
 

mikl

Znany użytkownik
Reakcje
3.827 108 12
Tyle, że pewnie Koledze chodziło o malowanie "zielono-zielone", a nie PIC, więc zamieszczony filmik nie przyda się za bardzo.
Wow. Moze w takim kolega który zadał to pytanie będzie tak miły i rozwinie o co autorowi chodziło. Bo ja z tego nie potrafię wywróżyć czy chodziło o zielone czy różowe malowania

330 będzie pasował do pociągu "Przemyślanin"?
 

barman_2000

Aktywny użytkownik
Reakcje
184 6 0
Podpowiem Wam coś, skoro rewizja jest po 2015 roku, a więc czasy obecne, to ta lokomotywa mogła ciągnąć KAŻDY pociąg jaki uruchamiało IC w tym czasie. Już nie ma podziału na zakłady, ani planowych drużyn. Jak jest lokomotywa dostępna to dyspozytor zapina ją na co mu pasuje. Sam prowadziłem akurat 338 czy 174 pociągi do Krynicy, Zakopanego czy Przemyśla.
 

Engineer

Aktywny użytkownik
Reakcje
676 53 1
Podpowiem Wam coś, skoro rewizja jest po 2015 roku, a więc czasy obecne, to ta lokomotywa mogła ciągnąć KAŻDY pociąg jaki uruchamiało IC w tym czasie. Już nie ma podziału na zakłady, ani planowych drużyn. Jak jest lokomotywa dostępna to dyspozytor zapina ją na co mu pasuje. Sam prowadziłem akurat 338 czy 174 pociągi do Krynicy, Zakopanego czy Przemyśla.
W sumie to tak było zawsze - nawet jak byly jeszcze planowe lokomotywy, to miały swoje obiegi, a wagony swoje.
Przykładowo katowickie maszyny zapinało się nie tylko na sklady katowickie, ale takze na składy z Raciborza, Gliwic, Bielska B. , Łodzi, Gdyni, Poznania.
Gdyńska maszyna leciała z katowickimi.
Krakowskie jeździły z wagonami z Zamościa, Przemyśla, Rzeszowa, i chyba wroclawskimi, a nawet Szczecina, Wrocławska z przemyskimi.

Podsumowując, tak jak napisał Kolega powyżej każda lokomotywa, mogła być zapinana na kazdy sklad i ciągnąć KAŻDY pociąg.
 

Podobne wątki