• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Modele zespołów wagonów piętrowych serii Bipa/Bhp/Bhp-x

ffox

Administrator
Zespół forum
Reakcje
3.455 12 0
#41
Rumcajs, lepiej jakbyś zrobił swoją harmonijkę.
Jak będziesz zainteresowany to w domu jak będę, wyślę Ci swój projekt w PDF.
Wystarczy wydrukować na kolorowym papierze (na czarnym może być problem, ale jest to wykonalne), powycinać i złożyć.
Od fabrycznej jest lepsza pod tym względem, że zachodzi na koła.

Z lewej fabryczna / z prawej moje wypociny:

Harmonijka_04.jpg Harmonijka_03.jpg

A tak wyszło po złożeniu + projekt:
Harmonijka_element_01.jpg Harmonijka_projekt_01.jpg
 
OP
OP
Uriel

Uriel

Znany użytkownik
Reakcje
17 0 0
#43
Rumcajs, lepiej jakbyś zrobił swoją harmonijkę.
Jak będziesz zainteresowany to w domu jak będę, wyślę Ci swój projekt w PDF.
Ja też poproszę (y) Adres e-mail poszedł na PW ;)

Przepraszam Uriela za zaśmiecanie Jego wątku - modele piętrusków robią wrażenie, chylę czoła i gratuluję pięknej pracy - jak to mówią "miód, malina..."
Czeka mnie to jeszcze, mam gdzieś w szafie starusiego Schichta...z czterech członów, a takie relacje rozbudzają apetyty...
Nie gniewam się za to niby zaśmiecanie mojego wątku ;) Po to on powstał aby można było zadawać pytania i otrzymywać odpowiedzi ;) Nawet lepiej, że coś się dzieje w moim temacie, bo na razie przeróbki moich piętrusów stoją w miejscu ... i nie mam co pokazywać ze swojego warsztatu :D

Jednak cieszy fakt, że ten temat motywuje wiele osób do "dłubania" przy swoich piętrusach ;)
 
OP
OP
Uriel

Uriel

Znany użytkownik
Reakcje
17 0 0
#46
Żeby nie było, że nic się nie dzieje...

Ostatnio nurtowała mnie jedna rzecz - dlaczego w jednym z członów oświetlenie po prostu sobie bezczelnie mruga... Korzystając z chwilki wolnego czasu zająłem się analizą wszystkich wózków, osi i połączeń elektrycznych.
Usterka została zlokalizowana i nie była taka prosta do zniwelowania... ale w końcu się udało ;)
Przy okazji poprawiłem trochę barwę światła - co by już tak za bardzo nie raziło po oczach na 'niebiesko' ;)

Na czele składu oczywiście SP42-064 :)

20130322_232205.jpg
 
OP
OP
Uriel

Uriel

Znany użytkownik
Reakcje
17 0 0
#47
Jak tanim kosztem pozyskać człony wewnętrzne? Po prostu "wycinając" je sobie samodzielnie ;)
W natłoku spraw znalazłem chwilkę czasu i ... późnym wieczorem myśli obróciłem w czyny ;)

Wystarczyło odmierzyć odpowiednią długość do odcięcia... zaznaczyć tą długość paskiem taśmy (lub czymś innym) i zacząć działanie.

Pacjent w trakcie operacji pozbawiania 'głowy'.
P1000125-vert.jpg




Po skończonej operacji mamy oto takich "jeźdźców bez głów". ;)
P1000126a.JPG




Zapowiedź następnego odcinka:
"harmonijki a'la ffox"
 

OSA

Aktywny użytkownik
Reakcje
4 1 0
#49
Pomyśleć, że w 2 lipcowe wieczory przerobiłem końcowy na środkowy+ oszlifowałem, a końcowe na samo szlifowanie do dziś czekają na mój ruch... ;)
 

Preki

Aktywny użytkownik
PGM
Reakcje
101 2 0
#50
A tak z ciekawości się zapytam - były fabrycznie piętrusy z logo DB AG i tym banerem między oknami? Nigdy na Allegro się nie zetknąłem z takimi.
 

Phantomiusz

Aktywny użytkownik
Reakcje
7 0 0
#52
Sachenmodell zrobił, nawet mam chyba do sprzedania nówki :p Mam nakaz pozbycia się modeli które są w dalekiej strefie przerobowej. Powiedziano mi, że jakby co to i tak mogę sobie kolejne zdobyć. Kobiety nigdy nie zrozumieją facetów.
 

corwin

Administrator
Zespół forum
Reakcje
307 2 3
#55
A może powstrzymać się z konwersjami? Jedna z polskich firm dogadała się już z Rivarossi w temacie zmiany form i uruchomienia produkcji polskiej wersji piętrusów. Tak więc zamiast wydawać kasę na konwersję lepiej zaoszczędzić na fabryczne modele.
 

MAnTonI

Aktywny użytkownik
Reakcje
182 1 0
#60
A może powstrzymać się z konwersjami? Jedna z polskich firm dogadała się już z Rivarossi w temacie zmiany form i uruchomienia produkcji polskiej wersji piętrusów. Tak więc zamiast wydawać kasę na konwersję lepiej zaoszczędzić na fabryczne modele.
To pewna informacja ? Proszę w imieniu innych zainteresowanych o podanie większej ilości szczegółów, kto się dogadał, jakie epoki będą oferowane i czy rzeczywiście będą dwie różne formy dachu. Prosze się nie zasłaniać dobrem kontraktu i tajemnicą handlową, jeśli się ujawnia dla szerszej publiczności informację to ten przeciek musi być potwierdzony.
 

Podobne wątki